"Харамсалтай нь тэр өдрөөс хойш би чамтай хамааралтай байхаа больсон тэхён?
Яг энэ үед хаалга онгойн ЧАЛЧАА ороод ирэх нь тэр-өөөөө би юу ч хараагүй шүү! Үгүй ээ би ер нь хардаггүй юм оо үргэлжлүүл үргэлжлүүл!!
[ 🫣 ингэж байгаа гээд ойлгочихоорой]
"Буруу ойлгоод..."
"Жиминий хэлдгээр нээрээ л гажиг амьтан бололтой"
Хэмээчихээд гараад явчихав.
-аашш!Шиноковоо чи сая намайг байсан байгаагүй дараад авах ёстой байхгүй юу даа?Эсвэл чи боттом юм уу? Ууг нь аль нь ч байсан асуудалгүй юмсан...Гэхдээ ...
"Дахиад л эхэллээ..."
[зааза манай санхи фүжоши шүү]
————————————————————
Эмчийн өрөөнөс гарсны дараа ЧАЛЧАА ч хичээлдээ суун би гэрийн зүг явлаа.
AUTHOR'S POV
Түүнийг гэртээ ороход ах нь их л гайхсан бололтой гүйн ирээд
-Юу вэ? Хичээл яагаав?
"Тасалчихсан"
-эээе яасан охидууд зүгээр байлгахгүй болохоор нь хүрээд ирэв үү?Аргагүй л дээ ийм царайлаг ахтай юм чинь!
"тэхён байсан..."
-Айнн??Тэр моньд юугаа хийж байгаа юм!
"Мэдэхгүй ээ"
-тэгээд ямар байсан?
"Танигдахааргүй болтлоо өөрчлөгдсөн байна лээ...Хүйтэн гэдгээрээ алдартай болсон юм байх оо
Хэмээсээр хар үст өрөөндөө оров.
-Бурхан минь? Хэн ч харсан сайхан инээмсэглэлтэй дулаахан нэгэн байсан юм сан...
Хэмээн нэгэн цаазтай зургыг харан гунигтайхан инээмсэглэв.
FLASHBACK:-азгүй амьтан минь!Наанаа зогс!!
Хүү чадахаараа хурдан гүйн тэднээс зугтах ч харамсалтай нь мухар гудамж таарчихсан байх нь тэр...
-баригдахгүй гэж бодоо юу?Байгаа бүх мөнгөө өг!
"...Надад байхгүй ээ!"
-гарж ирвэл 2 дахин нугалаж авна гэж мэд!
Хэмээн хүүг хананд шахан ухаж эхлэхэд хөөрхий жаал аль хэдийн уйлаад эхэлчихсэн байлаа.
"НУСГАЙНУУД МИНЬ ТҮҮНЭЭС ГАРАА ТАТ!"
FLASHBACK END:
...Тиймээ хэдий тэд харилцаагаа тасалж , өөрчлөгдсөн байж болох ч уулзах ёстой хүмүүс дахин учирдаг.Өөрөөр хэлвэл хувь тавилан давтагддаг.
Удаасандаа уучлалт гуйгаад 2 парт өглөө шүү💋