5. Тиймхэн зүйл

37 7 8
                                    


JK'S POV:

Өдөр ч эхэлдэгээрээ эхлэн энд тэндгүй хөгжилдөх найзууд , нялуурах хосуудыг харсаар сургуулийн зүг алхана. Надад ч бас ийм үе байсан...

-Бөөм!!

-Бөөм?

-Хөөе л дээ цочиоч дээ?

- Зза мартаж үз...Гадаа сайхан байна шүү тэ?

- тээ?

- Өөө хөөрхий манай сургуулийн мөсүүдийн тоо нэмэгджээдээ?

-Гэхдээ зүгээрээ... Онолын хувьд хүйтэн залуусыг хайр л гэсгээдэг юм!!

"Больж үз"

-Хөөх ярьчихлаа шүү! Яричихлаа!

Биднийг ийн ярьсаар ангид орж ирэхэд бүгдийн харц бидэн лүү чиглэх нь тэр. Тиймээ бүгдийнх...

Удалгүй багш ч орж ирэн бүгд байр байрандаа сууцгаалаа.

-Заа сайн байцгаана уу хүүхдүүд ээ?Бүгд мэдэж байгаачлан манай сургууль жил болгон тэмцээн явуулдаг.Энэхүү тэмцээн маань долоо хоногын дараа болох удирдамж гарсан байна. Энэ удаа нэг ангиас хоёр хоёр хос гарж бусад багуудтайгаа урлагаар өрсөлдөх болно.Бүгд ярилцаад хосоо гаргаарай.Амжилт!



-Долоо хоногын дараа гэнэ үү? Арай л хурдан уу?

-Тэдэн шиг хүмүүст хангалттай хугацаа биз?

-2 хос гэв үү?

-Тэгэхээр чинь 4 хүн.

-хэн хэн юм бэ?

-Ви!

-Жимин!

-Санхи!

-...

-Тэгээд хэн билээ?

-Дутчихлаа ш дээ

-бура!!

-Энэ удаа урлаг! Бура чинь таг солгой шүү дээ...

- тэгээх яах юм

-Ингээд л баларлаа



"Жонгүги дуулдаг хэвээрээ биз дээ?"



"Үгүй!"

-Ямар ч үгүй гэж байхгүй?Энэд хэн ч  хараал идсэн чиний саналыг сонсдоггүй юм!Ялангуяа чи шинэ бол зүгээр л мартаж үз...

-Жимин аа жаахан зөөлхөн?

-Хэрэгтэй хэрэггүй юм чалчаж явахын оронд шинэ хайртдаа сургуулиа танилцуул санхи!


Тэд хэсэг бие биенээ чимээгүй ширтсэний эцэст чалчаа тэсвэр алдсан бололтой

-Хараал идэг!Явцгаая жонгүг!

Гэсээр намайг чирэн ангиас гарав.

-Ойлгоорой...Тэр новш үргэлж ийм хөгийн байдаг юм

"Чамтай бүр ч тэгж харьцдаг бололтой"

-мэдэхгүй юм даа
 
Зааза тэр яхав сая сонссончлон чи ч тэмцээнд орохоор болчих шиг боллоо доо.Зүгээр үү?

Хөнгөхөн толгой дохиход тэрээр ойлгосон бололтой чимээгүй болов.Түүнийг чимээгүй байхыг харах эвгүй юм...

Биднийг сууж байтал хаанаас ч юм тэхён хүрээд ирэх нь тэр.

"Кхмм!"

-юу заа би ч явъя даа...

    

Би ч тэхён руу муухай харан явах гэтэл нэг дулаахан зүйл гаранд минь хүрэх нь мэдэгдэв. Тиймээ яг хэвээрээ байна...

"Суугаач?"

Хэдий түүнийг харахаас ч нүд хорсож байсан ч яагаад ч юм хамт суучихсан байсан юм.

AUTHOR'S POV:

"Сайн сууж байсан уу?"



"Чиний ачаар их сайхан байсаан..."

"Уулзаагүй их удаж..."


"Чи их өөр болчихож..."


"Согжин ах сайн уу?"



"Тийм л байх..."


"Тэгж байгаад ах эгч хоёр дээр хамт очих уу?"



"Бодоод ч хэрэггүй"




"Битгий ийм хатуу байл даа?"



"Тэр новшийн явдлын дараа чамтай сайхан харьцана гэж бодохгүй л байна шүү!"



"Хараал идсэн их хугацаа өнгөрлөө шүү дээ? Яагаад одоо хүртэл тиймхэн зүйлд уурлаад байгаа юм?Яагаад мартаж болохгүй гэж?"



"Тиймхэн?? Тиймээ чамд хараал идсэн мартагдчихаар тиймхэн зүйл байж болох ч надад... надад үнэхээр .....
Мартаж үз! Зүгээр л тэр өдөр шигээ бай!!Битгий намайг таньдаг бас мэддэг юм шиг аашил тэхён!"




"Удаан хугацааны дараа ТҮҮНИЙ амнаас нэрээ сонсох сайхан байна"

Хэдий цэнхэр үст ийн хэлсэн ч хар үст сонсолгүй яваад өгсөн нь харамсалтай...










Заааааа та нар минь өнгөрсөнд юу болсныг их л гайхаж байгаа байх. Яг дараагын парт дээр гарах учраас вотэ оо дараад хүлээж байгаарай💋

But us...Where stories live. Discover now