10.Санасан

30 8 2
                                    


Хэр удаан уйлж сууснаа мэдэхгүй ч нэг л мэдэхэд унтаад өгсөн байсан юм.Замбараагүй ор болон өрөө маань цэвэрлэгдсэн байхыг хараад нүүрэнд өөрийн эрхгүй гэмшлийн инээд тодроно.

Хэсэг юм бодон сууж байтал цонх руу юм шидэх шиг болохоор нь очоод хартал ЧАЛЧАА гутлаа баричихсан зогсож байв.

"Юу хийгээд байгаа юм"

-Чамайг л дуудаж байгаа царай... гээд гутлаа өргөн харуулах нь тэр.

"Яах гэв?"

-Юуны чинь яах гээв? Өнөөдөр бүжгээ бэлдэнэ мартаа юу? Бушуулж үз

Мартаж орхиж...







————————————————————————

AUTHOR'S POV:

Түүнийг дагаж явсаар нэгэн бэлтгэлийн зааланд ирэхэд их л том , хүнгүй байх нь тэр.

"Яаж олсон юм?"

-Би хэн билээ дээ? Цохицуулна шд!

"Чалчаа"

-Юу вэ? Арай миний нэрийг мэддэггүй юм биш биз дээ?

"Гадарлана аа"

-Өө алаад хаясан... Заазаа тэр яах вэ? Бэлтгэлдээ орья. Бидэнд ердөө 2 цаг байна!

Тэд эхлээд дуугаа хэд хэд сонссоны дараагаар дэглэлтээ эхлэв


-Юу л даа... Энэ хайрын тухай дуу

"Тиймээ би мэднэ"

-Үгүй ээ хосуудад зориулсан?

"Аан"

-Үгүй эээ!! Чи ойлгохгүй байна. Бид ийм дуун дээр бие биендээ ойртохгүй байж болохгүй?

"Би чамайг хатгачихгүй дээ"

-Тийм л дээ. Г...гэхдээ Тэр намайг хатгана

Хар үст түүн рүү асуулт ирсэн харцаар харахад Чалчаа их л айсан бололтой нүдээ тас аньсаар "ВИ" хэмээн орилох нь тэр.

"Юу гээч санхи!Би түүнтэй ямар ч холбоогүй учраас хэнээс ч санаа зоволгүй хүссэнээрээ дэглэ.Ойлгов уу?

-...Дээбак!! Намайг нэрээр минь дуудчихлаа. Магадгүй уурласан болохоор уу? За тэр яахав!Чамайг ингэж их ярихыг анх удаа л сонслоо!Чамайг хэл ярианы бэрхшээлтэй юм болов уу гэж бодож байсан юм.Чи угаасаа нэг их ярьдаггүй ш дээ?? Хөөх би ч азтай байна шүү. Одоо виг инээхийг харчихвал ч өөр хүсэх зүйл алга!!!Гэхдээ...

But us...Where stories live. Discover now