Ve 5. BÖLÜMLE SİZLERLEYİZ ŞİMDİDEN SİZE KEYİFLİ VE BOL BOL YORUMLU OKUMALAR
🥰😉😉😉🤍🖤Ve Yıldırım ailesindeki herkes odasına çekilerek uyumaya gider. Ve sabah olduğunda Yasemin çalışanlarla birlikte güzel bir kahvaltı hazırlar. Sonra herkesi tek tek kahvaltıya çağırır.
Yasemin:Dede, babaanne,Anne,Baba,Kaan
Kahvaltı hazır gelin hadi çaylar soğumasın.Ve herkes odasından çıkarak konağın avlusuna doğru gelir.
ASİYE YILDIRIM (AHMET YILDIRIM IN EŞİ)
Sultan Yıldırım ( yasemin'in annesi)
Ve kahvaltı masasında yerini alarak oturur. Herkes güzel bir şekilde kahvaltısını yaparken yasemin'in annesi sultan hanım sessizliği bozarak.
Sultan: dün akşam çok geç geldiniz. bir yere mi gittiniz?
Ahmet Yıldırım(dede): evet Çakıroğlu konağı'na gittik.
Asiye(babaanne): sen Çakıroğlu ailesiyle konusmazdın. Ne oldu da birden o konağa gittin.
Ahmet: artık konuşuyoruz. Çakıroğlu ailesine akşam yemeği için bize davet ettim. Yemekler konusunda hiçbir eksiğiniz olmasın.
Asiye:( sinirli bir şekilde)Bir de akşam yemeğine mi çağırmışsın onları.
Ahmet Yıldırım: evet çağırdım niye bir sorun mu var?
Asiye : (yüzünü ekşiterek) yok bir sorun keşke önceden haber etseydin de haftalar öncesinden hazırlık yapardık.
Bir düğüne gidip barışacağınızdan haberim yoktu benim.Ahmet Yıldırım: konuyu kapat Asiye akşam masanın dört dörtlük olmasını istiyorum misafirlerimize karşı bizi mahcup etmeyin tamam mı sultan kızım
Sultan : tamam baba sen nasıl istersen o iş bende elimden geldiğince güzel yemekler yaparız.
Ahmet Yıldırım: tamam kızım.