Amint beléptem a házamba, Sunoo vidáman ugrált ki a szobából. Álljunk csak meg! Ő még mindig itt van? De hát már délután három is elmúlt.
- Állj csak meg! - fogtam meg a kapucniját, és magam elé húztam.
- Most mi van? - nézett rám durcásan.
- Mi az, hogy mi van? Mit keresel még itt a házamban? Nincs saját házad? - förmedtem rá.
- Most miért vagy ilyen? Hiszen barátok vagyunk, nem? Miért baj, ha egész nap itt voltam? - tette keresztbe karjait.
- Hah, hihetetlen vagy... - sóhajtottam fel, majd kikerültem.
- Naaa, noona, kérlek, ne légy ilyen! - rángatott karomnál fogva.
- Fáradt vagyok, Sunoo... Ha akarsz, most már maradj estére is, de én zuhanyzom és alszom. - engedtem el karomat, majd mentem is csinálni a dolgomat.Másnap reggel rettentően fájt az alhasam, így hamar rájöttem, hogy megjött. Hát, ez remek. Ma van életem első randija, és pont most jött meg. Át kéne tenni a randit. Elővettem a telefonom, és írtam Jake-nek.
Én: Jó reggelt! Figyelj, nem érzem jól magam, ezért nem lehetne áttenni a randit?
Jake: Neked is jó reggelt! Mi baj? Át menjek hozzád esetleg?
Én: Hát... nem is tudom... örülnék a társaságodnak, de most nem megfelelő. Holnap este legyen a randi, ha lehet. Én most megyek.
Írt újra, de azt már nem láttam, mert siettem zuhanyozni, majd utána elintéztem a női dolgokat. Az ágyneműt lehúztam, majd a mosógépbe dobtam, és újat húztam fel az ágyamra. Fáradtan csoszogtam a konyhába fájdalomcsillapítóért, mert mintha késsel szúrkálnák az alhasam. Sunoo már nem volt itt, amiért most hálát adtam. Bevettem a fájdalomcsillapítót, majd írtam a főnöknek, hogy ma nem megyek be dolgozni, így egy nap szabadságot kaptam. Ezután visszabújtam az ágyba, és elfogyasztottam egy kalácsot meg egy bögre tejet, majd bebújtam a takaróm alá. Nekem mindig szenvedés volt ezekben a pár napokban, és ez most sincs másképp...
Két óra alvás után valaki kopogott az ajtómon. Nem voltam olyan jól, hogy felkeljek, ekkor pedig megcsörrent a telefonom a fejem mellett. Jake neve szerepelt egy szívvel mellette. Ezt mikor írtam át?? Felvettem, majd hallottam Jake aggódó hangját.
- Jól vagy, Y/n? - kérdezte.
- Nem, de gyere be, nyitva van az ajtó. A szobámban vagyok, nem nehéz megtalálni.
- Rendben, mindjárt bemegyek. - ezzel letette a telefont, majd mögülem léptek hangját ütötte meg a fülem. Ekkor az ágy besüppedt mögöttem, majd Jake karjait éreztem az oldalamon.
- Hozzád érhetek, ugye? - kérdezte, mire csak hümmögtem egyet. Ekkor keze lassan lentebb vándorolt az alhasamra, mire szemeim kikerekedtek. Honnan tudja, hogy ez a bajom?? Lassan simogatta a pólóm alatt az alhasam forró kezével, ami annyira jól esett. A fájdalom enyhülni kezdett, Jake pedig közelebb ült hozzám.
- Lenne egy kérdésem. - szólaltam meg, de még mindig simogatta az alhasam.
- Persze. - mosolyodott el.
- Honnan tudod, mi a bajom??
- Onnan, hogy sok nővel volt randim, és mindegyik a női bajai miatt mondta le a dolgokat. Ezért ott is hagytam őket, de nálad nem tudtam megtenni. Aggódtam érted, ezért elmentem mindenfélét vásárolni neked, amit elvileg ilyenkor szokás, majd jöttem hozzád. - rántott vállat.
- Miért érdekel téged, hogy mi van velem? Jó tudom, hogy kedvelsz, de alig ismerjük egymást, és most is olyan helyen simogatsz, amit senkinek sem engednék... - vallottam be.
- Érdekel, mi van veled, de én sem tudom, miért. Valamiért azt érzem, hogy kellesz nekem. Sosem találkoztam olyan nővel, akinél szívem olyan hevesen verne, hogy néha félek, kiszakad mellkasomból. Jól érzem magam a közeledben, és ezt egy nőnél sem éreztem. A szívem kiválasztott magának, és ez ellen nem tudok tenni, minthogy megszerezlek magamnak minden áron, de csak ha hagyod. - nyomott egy csókot az arcomra.
- Én lennék a legboldogabb a világon, ha megismerhetnélek és veled lehetnék. Soha senki sem volt velem ilyen kedves és gondoskodó, mint te, még a legjobb barátomon kívül sem - mondtam. Jake ekkor abbahagyta a simogatást, kivette kezét a pólóm alól, majd egy zacskó csörgést hallottam meg. Felültem, és Jake-el szembe ültem. Egy nagy nutellás üveget és egy kanalat adott a kezembe.
- Ezt edd meg - mondta. - Csináljak neked nyugtató teát?
- Igen, kérlek - mosolyodtam el, majd erre el is tűnt a szobámból. Kinyitottam a nutellás üveget, és nagy kanállal elkezdtem enni. Hm... ez ilyenkor olyan jól esik. Sosem ettem ilyeneket, mikor egyedül kellett a bajaimat végig szenvedni. De most, hogy itt van Jake, ez lehet, hogy mostantól másképp lesz. 10 perc múlva bejött a teával, amit kezembe adott, és lassan kezdtem inni. Egy ideig csendben ültünk, mire én szólaltam meg.
- Mi lenne, ha randiként filmet néznénk ma, és kicsit mesélnénk egymásnak magunkról? - vetettem fel az ötletemet.
- Hm... nekem megfelel. Benne vagyok - villantott egy nagy vigyort, ami annyira cukin állt neki. Elővettem a laptopom az ágyam alól, majd elkezdtem egy filmet keresni rajta.
- Kezdhetek én? - kérdezte Jake.
- Persze, addig keresem a filmet.
- Jó, rendben. A szüleid hol vannak? - kérdezte. Na jó, érzékeny témára tapintott.
- Hát... ők már meghaltak - hajtottam le a fejem.
- Ne haragudj...
- Nem tudhattad. Most én jövök. Hm... biztos nem volt még barátnőd? - kérdeztem.
- Nem, soha. Esküszöm, minden nő csak egy kaland volt számomra. Soha senki iránt nem kötött semmilyen érzelem. De látod, te kivétel vagy.
- Akkor sose volt párkapcsolatod? - döbbentem le.
- Hé, ez már két kérdés! - nevetett fel. - De volt már párkapcsolatom. Régen meleg voltam, és volt egy fiúm, akivel két évig együtt voltunk, de mivel rájöttem, hogy én mégsem vagyok meleg, elhagytam őt, és akkor lettem ilyen szoknyapecér.
- Oh, értem már.
- Neked volt már párkapcsolatod? - kérdezett most ő, én pedig megtaláltam a filmet.
- Nem, nekem sosem volt semmilyen - mosolyodtam el halványan.
- Oh... - csak ennyit bírt kinyögni.
- Ha mi egyszer együtt leszünk, akkor apádnak nem lesz ellenére? - kérdeztem.
- Nem, őt nem nagyon érdekli az, hogy kivel mit csinálok, csak az, hogy átvegyem a cégét, amit nem akarok.
- Huh, jó.
- Miért félsz az apámtól? - nevetett fel.
- Egy kissé - nevettem én is. - Ez a film jó lesz? - mutattam a romantikus vígjátékra.
- Igen, jó lesz. A beszélgetést pedig utána vagy közben folytatjuk - mosolyodott el.
- Rendben - mondtam, és elindítottam a filmet.
YOU ARE READING
Vágyak mélyén |JAKE X READER|
RomanceMikor megláttam azon az estén tudtam, hogy ő kell nekem! (Enhypen ff.) (Néhol káromkodás, 16+ és 18+!!!) Kezdés: 2024.04.18. Befejezés: 2024.06.20. #4-Jake