10. fejezet

64 7 13
                                    

-Y/n szemszöge-

Már szállunk ki az autóból, amikor Jake kocsija is befut a kocsi beállóra. Este van már, és ő ilyenkor szokott általában hazaérni. Mi lesz, ha mégis megtudja a kis titkomat Heeseunggal? Egy ribancnak fog nézni... De várjunk, Heeseung azt mondta, hogy Jake is tart szeretőt magának. Ez vajon igaz lehet? Kérdezzek rá? Lehet, megkérdezem.
Jake boldogan lépett felém, majd derekamnál fogva magához húzott, és birtokba vette ajkaimat. Miután elvált tőlem, derekamat nem engedte el, csak a vállam felett átnézett, majd vissza rám.
- Hol voltatok, és mi az a sok szatyor Heeseung kezében? - kérdezte kíváncsian, de nem mérgesen.
- Vásárolni voltam. Úgy gondoltam, felfrissítem a ruhatáramat - rántottam vállat. - Na meg fehérnemű szetteket is vettem - súgtam szexi hangon a fülébe, amitől hallottam, hogy nagyot nyelt. Nyert ügyem van, az biztos. Ha nem ellenkezne, akkor még inkább. Lehet, ma megpróbálom, vagy inkább megkérdezem, hogy tart-e szeretőt. Nagyon hajt a kíváncsiság. De azért arra is kíváncsi lennék, hogy Heeseung honnan tudja, hogy Jake szeretőt tart.
- Direkt csinálod, mi? - szorított jobban a derekamra.
- Én? Ugyan, dehogy - mosolyodtam el, majd lefejtettem magamról kezeit, és elindultam be Heeseung után, aki azóta bevitte a cuccokat a házba. Jake jött egyből utánam, majd szólt Heeseungnak, hogy álljon be a garázsba a kocsikkal.
Ezután a szobába mentem fel, ahová Heeseung vitte a cuccokat. Elkezdtem kipakolni a nagy gardróbba, amikor Jake megjelent a szobánkban. Úgy megijedtem, hogy a fehérnemű szettek és a hosszú nadrágok kiestek a kezemből. Jake odalépett hozzám, és egyre közelebb tolt az ágyhoz. Megijedtem, mert tudtam, mit akar. Hirtelen döntött le az ágyra, majd felém kerekedett, és a nyakamat kezdte el csókokkal beborítani, de kicsit sem volt kellemes, amit csinált. Mintha kényszerből tenné.
- Jake, ne csináld! - toltam volna el magamtól, mire elvált a nyakamtól, és kezemet a fejem felé feszítette egy kezével. Megrémültem. Ebben a pillanatban megkérdeztem:
- Mit művelsz? - kérdeztem, és hangom megremegett.
- Mit? Hát azt, amire mindig is vágytál. Nem ezt akartad? - kérdezte.
- De... de nem így... most nem szeretném... - fordítottam el fejem. Ekkor szorítása engedett, és kezeim szabadok lettek. Már nem tornyosult felettem, mire nagyot sóhajtottam.
- Lenne egy kérdésem! - kiáltottam utána, mert ki akart lépni a szobából. Felém fordult és rám nézett. - Tartasz szeretőt mellettem? - kérdeztem. Szívem nagyot dobbant pillantása miatt.
- Miért tartanék? - kérdezte. És hazudik. - Honnan veszed ezt? - sétált elém, én pedig még mindig az ágyon ültem. Felnéztem rá, és szemeim könnyesek lettek. Nagyot sóhajtottam, és belekezdtem.
- Csak sejtésem van... Nem kívánsz engem sosem, amikor meg eljutunk addig, hogy lefeküdjünk, akkor meg leállítasz. Miért teszed ezt, ha nem azért, mert téged egy nap többször is kielégít a kurvád? - kérdeztem remegő hangon.
- Már miért ne kívánnálak? Most is te utasítottál vissza, pedig én szerettem volna.
- Tudod, én meg nem. Ahhoz, hogy lefeküdjünk, mindkettőnknek ugyanannyira kellene vágyakozni és akarni, nem csak az egyik félnek! Attól, mert a kurváid nem úgy működnek, mint én, szeretném, ha tiszteletben tartanád azt, amit én akarok - mondtam idegesen.
- Tudod, Y/n, egyáltalán nem tartok senkit sem melletted. Azt hittem, bízol bennem - vált tekintete csalódottá. Ezután semmit sem mondott, csak sarkon fordult, és elhagyta a szobát. Én pedig itt maradtam egyedül egy adag bűntudattal.
Heeseung lépett be a szobába.
- Minden rendben? - kérdezte én pedig megráztam a fejem.
- Jake nem tart szeretőt. Honnan vetted, hogy tart? - kérdeztem könnyeimet elnyelve.
- Én nem hazudtam, nemrég még volt neki, egy pár nappal ezelőtt. Lehet, hogy akkor rájött, hogy miattad nem kéne ezt tennie. De hidd el, nem hazudtam neked - mondta halkan. - Ne haragudj... - pillantott rám szomorúan.
- Nem haragszom. Lehet, hogy tényleg nem tart már, ezért nem is lenne helyes, ha én és te tartanánk ezt a barátság extrákkal dolgot.
- De egy órával ezelőtt még benne voltál... Ne csináld ezt, Y/n - mondta, én pedig már nem tudom hányadjára sóhajtottam. Végül nem mondtam vissza a barátság extrákkal dolgot, aminek örült Heeseung nyilván és részben én is, mert ami a fehérnemű boltban történt, az tényleg jó volt. Nem tudom tagadni, és nem is akarom. A testem csak az igazat mondja. Erről én nem tehetek. Egy női test azért vágyik az ilyen dolgokra, legalábbis az enyém igen. Főleg ezek után.
- Biztos, hogy betartod, amit ígértél? Nem mondod el Jake-nek, igaz? - néztem újra szemeibe.
- Becsület szavam. Szerintem kiherélne, ha megtudná, szóval a saját érdekemben és a ti kapcsolatotok érdekében ezt nem teszem meg. Amit meg nem tud, az nem fáj neki - kacsintott, majd lehajolt hozzám, és egy csókot lopott tőlem. Meglepődtem, de nem szóltam semmit sem. Kiment a szobából, én meg végre el tudtam pakolni a vásárolt ruhákat. Ezután lefürödtem és befeküdtem az ágyba. Jake nem jelent meg este mellettem, így gondolom, a házban sem tartózkodik. Nagyszerű, és még ő sértődik be. Lehajtottam a fejem a párnák közé, és magamra húztam a takarót, majd pár perc múlva elnyomott az álom.

Vágyak mélyén |JAKE X READER|Where stories live. Discover now