Figyelem! A fejezet 18+-as jelenetet tartalmaz!
Y/n szemszöge-
Napok óta az esküvőt tervezgessük. Heeseunggal pedig megegyeztünk, hogy felbontsuk az egyezséget amit aztán közöltem Jake-el is aki nyilván boldog is volt ennek hallatán. Ma Jake anyjával vagyok egy esküvői ruha szalonban.
-Jólvan kisasszony elkészültünk!-mondta az öltöztető majd elhúzták a nagy függönyt és Iseul ledöbbent teljesen mikor meglátott.
-Istenem szebb vagy mint bármelyik lány! Ezt nekem elhiheted.
-Oh ez azért túlzás Iseul!-pirultam el majd leléptem a dobogóról ahol eddig álltam majd az esküvői ruhámban sétáltam Jake anyja elé. Megpördültem és a ruha gyönyörű szépen forgott velem.
-Ez a ruha lesz akkor igaz?-kérdezte meg az öltöztető.
-Igen ezt vesszük meg!-mondtam boldogan. Iseul csak mosolyogva nézett rám majd miután vissza öltöztem és kifizettük a ruhát majd mentünk is haza. Az utolsó napot töltsük itt Jake szüleinél mivel holnap már újra munkába kell állni.Ebéd után újra neki álltam írni a könyvemet. Muszáj volt már folytatom mert nagyon rég nem írtam már. Valaki ekkor belépett az itteni szobánkba és hátulról átölelt. Jake illata megcsapja orromat én pedig mosolyogva nézek fel rá.
-Szia!-adtam egy csókot ajkaira.
-Szia! Milyen volt anyámmal a ruha próba?-kérdezte.
-Elég jó. Nagyon szép ruhát választott az anyukád. Van ízlése.
-Hát igen anya mindig is követte a divatot de a saját módján.-nevetett fel Jake.
-És neked milyen volt apáddal a ruha próba?-kérdeztem meg.
-Nagyon is jó!-egyenesedett el én pedig megfordultam a forgószékkel.-Olyan öltönyöm lesz elfogsz ájulni, ha meglátsz az oltár előtt!-kacsintott mire elnevettem magam.
-Már alig várom!-töröltem le öröm könnyeim.
-Ne nevess tényleg így lesz!-csípte meg az arcomat ami nem volt kellemes.
-Hé!-álltam fel a székből. Jake nevetve kezdett el kifutni a szobából de én utána futottam. A nappaliba kergettük egymást majd végül a kanapéra döntött és felém mászott. Könyökével támaszkodott mellettem es ajkai csak pár centire voltak tőlem. Nem bírtam magammal. Nyaka köré fontam karjaim és mohón faltam finom párnácskáit. Ő se volt rest átvette a vezetést és vadul csókolta ajkaim. Megharapta alsó ajkam mire elnyitottam őket egymástól ő pedig át dugta a nyelvét az én számba. Nyelvünk vad táncot jártak miközben a csókot egy pillanatra sem szakítottuk meg. Kezei pólóm alá vándoroltak majd mikor már húzta volna le rólam egy köhintés zavart meg minket. Egyből szétrebbentünk. Lelöktem magamról szerelmem aki a földön kötött ki egy hatalmas nyögéssel én pedig felültem és próbáltam rendezni hajamat és ruhámat.
-Jó látni, hogy ennyire szeretitek egymást, de ne a kanapémon szeretkezzetek az ég szerelmére!-nyomkodta a halántékát leendő apósom.
-Sajnáljuk mi azt hittük, hogy-
-Ne haragudj apa!-állt fel Jake a földről.-Viszont nekünk dolgunk van!-mondta és felhúzott a kanapéról majd a vállára dobva elindult velem az emeletre.
-Hé! Tegyél le!-kiabáltam de mintha meg sem hallotta volna.-Nem hallod! Jake tegyél már le!-ütöttem a hátára. Válaszul a fenekemre csapott amitől felkiáltottam és el is pirultam. A szobába érve hallottam a zár kattanását majd Jake ledobott az ágyra és újra felém kerekedett. Kezeimet fejem felé emelte és egy kézzel a matracba nyomta. Nyakamat vette célba és azt kezdte el finom csókokkal ellepni. Végül durván szívni kezdte nyakam ami valamiért nagyon tetszett. Nem tudom miért tetszik az ha ilyen durva velem de abba ne hagyja.
-Jake!-szóltam neki mire abba hagyta nyakam kényeztetését.
-Mondd hercegnőm!
-Öm....csak ne kímélj rendben?-pirultam el.
-Ne aggódj nem foglak!-húzta pimasz mosolyra ajkait majd elengedte kezemet és levette rólam pólómat és a nadrágomat. Magával is megtette ezt majd újra felém kerekedett. Melltartón keresztül markolt egyik kezével melleimre mire egy nyögés szerűség hagyta el a számat. Ajkai hasamat csókolták majd áttért a combom belsejére. Levette rólam a bugyit és nyelvével végig nyalt nőiességemen. Olyan gyorsan halad, hogy reagálni sincs időm. Leveszi melltartómat majd kettő ujját belém nyomta. Halkan felnyögtem és fejem hátravetettem. Jake gyors tempóban mozgatta bennem újjait majd nyelvét is csatlakoztatta. Téptem, húztam a haját annyira jól csinálja. Nyögéseim sorozatban jöttek egymást után. Mikor már majdnem elmentem befejezte a műveletét és kihúzta belőlem ujjait majd az éjjeliszekrény fiókjából kivett egy óvszert. Jézusom komolyan mindenre felkészült. Kinyitotta a szájával majd kibújt alsójából és eldobta a többi ruha mellé. Felhúzta már elég kemény férfiasságára majd belém nyomta magát tövig. Mindketten hangosan nyögtünk. Nem kezdett el mozogni ezért felnéztem rá. Jake homlokán már most verejték cseppek vannak míg izmos karjai fejem mellett támaszkodnak.
-Jake!-simítottam arcára.-Kérlek mozogj!-mondtam majd ajkaira tapadtam. Ő pedig ezzel együtt elkezdett mozogni bennem ami csók közben nyögéseket váltott ki belőlem. Jake ajkait pedig valami morgás szerűség hagyta el. A szobát a bőrünk csattogása és a nyögéseink töltötték be. Jake kezemet ismét fejem felé szorította és össze kulcsolta kezeinket. Lökései egyre gyorsabbak lettek és egyre mélyebbre hatoltak aztán hirtelen eltalálta az érzékeny pontomat. Már nem nyögtem hanem sikítottam mikor azt a pontomat kezdte el ostromolni. Már csak pár lökés hiányzott és teljesen elöntött az élvezet hulláma. Jake nevét nyögve mentem el. Ő is ezután ment el mivel teljesen kifulladva dőlt rám. Miután kitisztult a látásom Jake hátát kezdtem simogatni.
-Egyben vagy?-kérdeztem fülébe súgva.
-Nem!-nevetett fel majd kihúzódott belőlem és az óvszert összekötve dobta a földre majd mellém feküdt és betakart minket.-Nagyon szeretlek!-nyomott egy csókot arcomra.
-Én is szeretlek!-bújtam hozzá majd el is nyomott az álom.
YOU ARE READING
Vágyak mélyén |JAKE X READER|
RomanceMikor megláttam azon az estén tudtam, hogy ő kell nekem! (Enhypen ff.) (Néhol káromkodás, 16+ és 18+!!!) Kezdés: 2024.04.18. Befejezés: 2024.06.20. #4-Jake