12. fejezet

66 10 0
                                    

-Y/n szemszöge-

Arra kelek fel, hogy valaki simogatja a hajamat. Szemeim nagyra nyílnak, mert eszembe jutott a tegnapi nap. Jézusom, mi hárman szexeltünk? Nem, nem, ez nem lehet igaz. Istenem, miért? Már nem mintha nem élveztem volna, de...
-Jó reggelt, hercegnőm! - suttogta Jake irtó szexi hangon, majd nyakamat kezdte csókolni. Úgy látszik, még a tegnapi nap hatása alatt van.
-Jake, ne! - tolom el magamtól, és feljebb ülök. Ruha nincs rajtam, de nem vagyok szégyenlős, főleg hogy Jake már látott így, és eleve az övé vagyok, szóval láthatja.
-Most mi a baj? - kérdezte.
-Mi... tegnap nagyon elcsesztünk mindent... - mondtam.
-Mi van? Miért, nem élvezted?
-De, nem erről van szó, csak nem... nem tudom, te nem voltál teljesen józan, és hárman csináltuk, és ez kikészít. - túrtam a hajamba.
-Ez volt az első és utolsó, az biztos, de én nem bántam meg. Sajnos, igen, sokat ittam, ezért is mentem bele, na meg azért, mert mindent ki kell próbálni. - rántott vállat. Na, nem semmi. - Viszont tudok a kettőtök közötti egyezségről Heeseunggal...
-Jake, meg tudom magyarázni... én csak...
-Visszakaptam, tudom. Nekem is volt szeretőm, de egyből elhagytam miattad. Megérdemeltem tényleg, de bontsd fel az egyezséget, és akkor Heeseung még maradhat a testőröd, ha nem, akkor újat kapsz. - mondta Jake, miközben öltözni kezdett.
-Rendben, megteszem. Most hol van Heeseung? - kérdeztem, miközben én is öltözni kezdtem.
-Az egyetlen vendégszobában. A mellettünk lévőben. Alszik, szóval most hagyd, majd megbeszélitek. Nem anyámmal mész csajos napra amúgy? - kérdezte, miközben felöltöztem.
-De, tényleg teljesen kiment a fejemből.
-Akkor gyere, menjünk le reggelizni! - fogta meg a kezem, majd lementünk az étkezőbe, ahol már meg volt terítve az asztal.
-Áh, gyerekek, gyertek, üljetek le! - invitált minket Jake apja az asztalhoz. Mi, mint a jó "gyerekek," leültünk és enni kezdtünk. Jake anyja is csatlakozott, miután egy puszit nyomott férje és fia arcára, majd leült mellém.
-Y/n, akkor ma eljössz velem egy csajos napra, nem? - kérdezte csillogó szemekkel Iseul, mire egy aprót bólintottam.
-Nagyszerű! - mondta boldogan, majd enni kezdett. Olyan, mintha anyámat látnám ilyen boldogan. Istenem, tényleg mennyi hasonlóság van bennük.

-Jake szemszöge-

Amint Y/n és anyám elmentek Heeseunggal együtt, én és apám nekiálltunk a tervnek. Ami arról szól, hogyan kérjem meg szerelmem kezét. Annyira nem vagyok ilyenben jártas, szóval kell apám segítsége. A tegnap este óta valami nagyon megváltozott bennem, és szerintem Y/n-ben is meg Heeseungban is. Én nem bántam meg a tegnap estét, de nem ismételném meg, az biztos. Nem lesz több ilyen. Y/n mostantól csakis az enyém.
-Na, Jake, megvettem a gyűrűt Y/n számára! - adott oda apám egy kék kis dobozt, amit kinyitottam, és megláttam benne a méregdrága gyémántgyűrűt. Egy nagyon kis gyémánt díszelgett a tetején, ami gyönyörű és egyszerű egyben.
-Apa, ez gyönyörű! - akadt el a lélegzetem.
-Nos, amint anyád és Y/n kilépnek a pláza ajtaján, te már itt fogsz állni a gyűrűvel. Aztán onnan jöhet a szokásos, amit már te is tudsz. Készen állsz? - kérdezte apám.
-Persze. - jézusom, dehogy is!! Ezután apám egyedül hagyott, én meg gyakoroltam, hogyan is kérjem meg Y/n kezét. Már dél is elmúlt, mikor már nem tudtam, mihez kezdjek. Lassan ők is végeznek, ezért siettem a kocsimhoz, és a plázáig meg sem álltam.

Már izzad a tenyerem, ahogy a pláza bejárata előtt várakozom. A gyűrű doboza a zsebemben van, és próbálom elrejteni a remegést. Y/n és anyám bármelyik pillanatban megérkezhetnek.
Jézusom, mi van, ha nem tetszik neki a gyűrű?-gondolom magamban, miközben újra és újra végigjárom a fejemben a tervet. Nyugodj meg, Jake, minden rendben lesz. Szeret téged, te is őt, ez a legfontosabb.
Ekkor meglátom őket a távolban, Y/n és anyám nevetgélve jönnek felém. Szívem egyre gyorsabban ver, ahogy közelednek. Anyám már tudja a tervet, ezért segít abban, hogy Y/n ne sejtsen semmit.
-Jake! - kiált Y/n vidáman, amikor meglát. - Mit keresel itt?
-Van egy meglepetésem számodra - mondom, próbálva nyugodtnak tűnni, de a hangom kissé remeg.
-Tényleg? - kérdezi Y/n csillogó szemekkel. - Mi az?
Anyám rám kacsint, majd diszkréten hátrább lép, hogy teret adjon nekünk. Mély levegőt veszek, és előveszem a gyűrűs dobozt a zsebemből. Y/n szemei nagyra nyílnak, amikor meglátja.
-Jake... - suttogja.
-Y/n, te vagy az életem szerelme. Az elmúlt időszak megmutatta nekem, mennyire fontos vagy nekem, és hogy nem akarok nélküled élni. Szeretném, ha az egész életemet veled tölthetném. - Térdre ereszkedem, kinyitom a dobozt, és megmutatom neki a gyűrűt. - Hozzám jössz feleségül?
Y/n kezét a szája elé kapja, könnyek gyűlnek a szemében. Pár másodpercig csendben áll, mintha felfogná a helyzetet, majd bólint.
-Igen, Jake, igen! - kiáltja, és a nyakamba ugrik.
Felállok, és boldogan átölelem. Könnyek folynak az arcán, és az enyém sem marad száraz. Óvatosan felhúzom a gyűrűt az ujjára, ami tökéletesen passzol.
-Gyönyörű! - mondja Y/n, miközben a gyűrűt nézi. - De miért pont most?
-Mert rájöttem, hogy nincs értelme várni. Te vagy az, akivel le akarom élni az életemet, és ezt mindenkinek meg akarom mutatni - válaszolom őszintén. - És mert nagyon szeretlek.
Y/n újra megölel, és ebben a pillanatban minden félelmem elszáll. Tudom, hogy a legjobb döntést hoztam, és alig várom, hogy közös életünk minden pillanatát együtt élhessük át.
Anyám tapsolni kezd, és hamarosan több járókelő is csatlakozik hozzá. Boldogsággal tölt el, hogy mindenki velünk örül. Y/n csillogó szemekkel néz rám, és érzem, hogy ez a pillanat örökre megmarad bennünk.Amint a taps alábbhagy, anyám mosolyogva lép közelebb hozzánk.
-Gratulálok, gyerekek! - mondja, és megöleli mindkettőnket. - Most már hivatalosan is egy család leszünk.
Y/n boldogan bólogat, majd felém fordul:
-Most már tényleg minden tökéletes - suttogja.
-Igen, az - válaszolom, és finoman megcsókolom. - Most mihez kezdjünk? Ünnepeljünk?
-Jó ötlet! - csatlakozik anyám. - Hívjuk meg Heeseungot és apádat is. Együtt kell örülnünk ennek a nagy napnak.
-Rendben - válaszolok. - Hívom őket.
Előveszem a telefonomat, és gyorsan tárcsázom apámat. Pár csörgés után felveszi.
-Apa, sikerült! Igent mondott! - mondom izgatottan.
-Gratulálok, fiam! - hallom apám örömteli hangját. - Akkor most hol találkozunk?
-A pláza előtti kávézóban. Ünnepeljük meg együtt - javaslom.
-Nagyszerű! Mindjárt ott vagyunk - válaszolja, majd letesszük.
Y/n boldogan néz rám, miközben a gyűrűjét csodálja.
-Ez annyira hihetetlen - mondja. - Alig tudom elhinni, hogy tényleg megtetted.
-Meg kellett tennem. Nem bírtam volna tovább várni - mosolygok rá. - Szeretlek, Y/n.
-Én is szeretlek, Jake - válaszolja, és újra megcsókol.

Pár perc múlva Heeseung és apám megérkeznek. Heeseung is gratulál, és őszintén mosolyogva ölel át minket.
-Tudtam, hogy ez a nap eljön - mondja. - Boldog vagyok miattatok.
-Köszönjük, Heeseung - válaszolom. - Most pedig ünnepeljünk!
Az egész család együtt leül a kávézóban, és rendelünk egy nagy adag süteményt és kávét. A beszélgetés könnyed és vidám, mindenki nevet és mesél. Apám és anyám a saját esküvőjükről beszélnek, Heeseung pedig vicces történeteket mesél a múltból.
-Mikor lesz az esküvő? - kérdezi anyám izgatottan.
-Még nem tudjuk - válaszol Y/n. - De minél előbb szeretnénk. Alig várom, hogy hivatalosan is Jake felesége legyek.
-És én is alig várom, hogy a férjed legyek - mondom, és megszorítom a kezét.

Az este lassan véget ér, de az öröm és boldogság, amit most érzünk, örökké velünk marad. Y/n és én mostantól közösen nézünk szembe az élet kihívásaival, és tudom, hogy együtt bármit legyőzhetünk.
Ahogy visszasétálunk a kocsihoz, Y/n hozzám bújik, és boldogan sóhajt.
-Ez volt életem legjobb napja - mondja.
-És még csak most kezdődik - válaszolom mosolyogva, és szorosan átölelem.
A jövő tele van lehetőségekkel és izgalmakkal, és alig várom, hogy minden pillanatát megéljük együtt.Ahogy visszasétálunk a kocsihoz, Y/n hozzám bújik, és boldogan sóhajt.
-Ez volt életem legjobb napja - mondja.
-És még csak most kezdődik - válaszolom mosolyogva, és szorosan átölelem.
Amikor hazaérünk, a ház csendes és békés. Leülünk a nappaliban, és megosztjuk az élményeinket az este hátralévő részében. Y/n szemében még mindig csillog a boldogság, és nem tudom levenni róla a szemem.
-Tudod, Jake - mondja Y/n halkan, miközben a gyűrűjét nézegeti -, sosem gondoltam volna, hogy ilyen boldog lehetek. Mindig is hittem a szerelemben, de te minden elképzelésemet felülmúltad.
-Én is így érzek veled kapcsolatban - válaszolom, és megfogom a kezét. - Veled minden nap különleges és csodálatos.
-Alig várom, hogy megkezdjük közös életünket - mondja Y/n mosolyogva.
-Én sem tudok várni. Együtt bármit elérhetünk - felelem, és újra megcsókolom.
Az éjszaka csendesen telik, ahogy egymás karjaiban fekszünk. A jövő ígérete, a közös tervek és álmok mind előttünk állnak. Az elkövetkező napokban elkezdjük az esküvő tervezését, és minden apró részletet közösen döntünk el.

Vágyak mélyén |JAKE X READER|Where stories live. Discover now