2.Bölüm: TEHLİKELİ GÜZELLİK

1.5K 87 25
                                    

Selaamm...
Yıldıza basarak oy vermeyi unutmayınnn ♥

17 yıl önce... 20 Mart...

"Baba özür dilerim, bilerek olmadı"

8 yaşındaki Karaca yine alkollü babasından şiddet görüyordu. Annesi bir yıl önce, Karaca daha 7 yaşındayken bir adama aşık oldu ve Karaca'yı babasıyla yalnız bıraktı. Karaca o gün bu gündür hep babasından şiddet görmeye devam ediyor.

"Benim karım senin yüzünden gitti! Ne olurdu erkek çocuğu olsaydın"

Bugün annesinin onları terk edişinin birinci yılıydı ve babası alkol alıp Karaca'ya sardı kafayı. Uyurken döverek uyandırdı Coşkun Karasoy minik Karaca'yı.

"Baba kız olduğum için özür dilerim, ne olur vurma daha fazla"

Babası elindeki kemeri fırlattı Karaca'nın sol göğsünün, kalbinin üzerine.

"Baba kalbim acıdı" dedi minik Karaca ağlayarak. Karaca'nın kalbi acımıştı. Karaca'nın kalbini babası acıtmıştı.

"Geber! Geber de karım geri gelsin, geber"

"Baba ben sana ne yaptım" dedi minik Karaca eli kalbinin üzerinde ağlayarak.

"Senin varlığın zarar baba" diye bağırıp mutfağa geçti Coşkun Karasoy. Minik Karaca gözyaşları ile odasına gitti, yatağına yattı ve yorganı kafasına kadar çekerek ağlamaya devam etti.

"Anne neden gittin? Beni de alsaydın, babam çok dövüyor beni anne" diye ağladı Karaca yorganına saklanarak.

O gün minik Karaca ağlayarak uyudu yatağında. Bu ağlayarak uyuduğu kaçıncı geceydi bilinmez, yaşadıkları ve düşündükleri kaldırılamazdı.

Günümüz...

Gözlerimi açamıyordum. Sanki karanlık beni bırakmak istemiyordu. Yada gözümü açıp kirli bir aydınlıkta kendimi kandırmama izin vermiyordu.

"Uyanmadı mı hâlâ?" Ozan'ın sesini duydum, uyanıktım fakat gözlerimi açamıyordum.

"Uyanmadı. Doktor birazdan uyanabileceğini söyledi fakat uyanmadı" bu da Lalin'in sesiydi.

"Oğlum kız çok kötüydü ya, görmediniz mi? Nasıl dayandı bu zamana kadar o adama? Nasıl katlandı yaptıklarına, nasıl tahammül etti?" Berat'ın sözleri beni düşünmeye itti.

Harbiden, ben nasıl dayanmıştım? Nasıl tahammül etmiştim bana yaptığı onca şeye?

"Bilmiyorum. Bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var; bir daha o adamın yanına gitmeyecek, o adamla konuşmayacak, adını dahi anmayacak" Lalin'in net ve sert sesiyle gözlerimi açmak için çabaladım. En sonunda kısa bir uğraş sonucu açtım gözlerimi. Aydınlık gözlerimi rahatsız etti. Bir elimi ağrıyan başıma götürdüm. İlk gördüğüm yüz Lalin'in bana endişeyle bakan yüzü oldu.

"Kuzum iyi misin?" Lalin'in sesiyle Ozan ve Berat'ta bana dönmüştü.

"İyiyim, başım ağrıyor sadece"

"Normal. Merak etme bayıldın sadece"

Bayılmıştım. Ondan önce ne olmuştu? Babam yine bana vuruyordu, kapı çalmıştı, Lalin, Ozan ve Berat gelmişti, babam beni bıçaklaycaktı... Babam beni bıçaklayacaktı. Benim babam beni bıçaklayacaktı! Öz kızını hemde! Boğmuştu beni! Babam beni öldürmek istedi, babam öz kızını öldürmek istedi!

RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin