Selammm👋🏻
Bu bölüm kısa oldu ama çok akılda kalıcak bir bölüm, buna adım gibi eminim😊OY VERMEYİ, YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN ŞEKERLER💋❤️
Mezarlık... Yaz ayında bile soğuk olan tek yer burası olabilirdi. Çünkü sevdiklerimizi alan bir yerdi mezarlık. Sevdiğimiz insanların yattığı, sonsuza kadar uyuyacağı yerdi burası.
Şimdide kardeşim dediğim, canım gibi sevdiğim, Lalin'imi de buraya bırakacaktım. Sonra da burada onu yalnız bırakıp, defolup gidecektim. Adil miydi şimdi bu? Onu bıçaklayan şerefsiz hayattayken onun toprak altına girmesi adil miydi?
Ben sadece bakıyordum. Berat, Ozan, Lalin'in abisi Yakup ve Koray bir çukur kazıyorlardı. Birazdan benim kardeşimi yatıracaklardı o çukura. Sonra da tahtalarını dizip üstüne toprak atacaklardı.
"Kızım! Benim kızım daha çok gençti! Kimseye zararı yoktu, aldılar benim kuzumu benden," Lalin'in annesinin haykırışları kulaklarımı doldururken boğazımdaki yumru ateş topu oldu ve yaktı geçti boğazlarımı.
Lalin morga götürüldükten sonra annesi, abisi ve babasına haber verilmişti. Üçü de kısa sürede gelmişlerdi. Üçü de perişan olmuştu.
Berat ve Lalin'in abisi Yakup beyaz kefene sarılmış Lalin'i çukura koyarlarken Koray yanıma geldi ve beni kolunun altına alarak sımsıkı sarıldı.
"Kardeşim gitti" diyebildim sadece Koray'a sarılırken.
"Biliyorum bebeğim. Biliyorum" o da bilmiyordu ne diyeceğini.
Ve Lalin o karanlık çukura koyuldu şimdi de üzerine toprak atıyorlardı.
Gözümden akan yasaların haddi hesabı yoktu. Koray kolumdan tutarak beni ayakta tutarken ben sadece Lalin'in kefene sarılı bedenine bakıyordum. Benim kardeşimi gömüyorlardı.
Lalin'in üzerine toprak atılırken yıllar öncesinden bir anı doldu kulaklarıma.
"Karaca sen kırmızının kadınısın, gerçekten bak. Net bu elbiseyi almalısın"
"Sende yeşil kadınısın Lalin'im. Ama bu çok açık bu olmaz"
"Açık olsun bir şey olmaz. Sen kadınsın istediğini giyersin öyle gezersin. Yan gözle bakan olursa onun o gözlerini kaşıkla oyar ellerine veririm valla. Kimse bakamaz benim kardeşime"
"Seni yerim yaa, dünyanın en tatlı arkadaşı"
"Bende seni yerim ama arkadaş değil, kardeş."
Hemen ardından Lalin'in kuzum diyen sesi de doldu kulaklarıma.
"İyi ki doğdun kuzum"
"Kuzum hadi gel lunaparka gidelim"
"Kuzum, nasılsın"
"Canım sıkılıyor, ne yapsak ki kuzum"
Ben iyi değilim Lalin'im. Ben iyi değilim kardeşim. Neden gittin be kardeşim, neden bıraktın beni.
"Lalin" diye bir fısıltı çıktı dudaklarımdan.
Lalin duymadı. Lalin'in üzerini toprakla örttüler.
Sarsak adımlar atarak geçtim kardeşimin mezarının başına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)
Novela JuvenilAnlaşmalı evlilik, +18, Çalışan-Patron aşkı, Kavga, Kaos, Hafıza kayıpları, Vurulmalar, Patlamalar, kaçırılmalar ve daha bir çok şey bir kurguda...😉 7 yaşında annesi tarafından terk edilmiş, annesinin gidişi ardından babasından her gün şiddet görmü...