6.Bölüm: ACI BİR SES

1K 60 13
                                    


Bu bölüm kısa olmuş olabilir çünkü günde iki bölüm attım. Ama bunun bedelini aldım😈
Okuyun anlarsınız...😈

Oy vermeyi ve takip etmeyi de unutmayın...💋

İyi okumalarr...❤️❤️❤️




18 YIL ÖNCE... (NEVRA'NIN KARACA'YI TERK ETMESİNİN ERTESİ GÜNÜ)

Coşkun Karasoy yine alkollüydü. 7 yaşındaki Karaca ise acıkmıştı. Bir gün önce Nevra Karasoy, kızı Karaca'yı terk etmişti. Bir adama aşık olup kızını terk eden annelerden olmuştu.

"Baba şey ben acıktım" dedi Karaca babasına. Annesi olsaydı yemek yapardı ancak babası yapmıyordu.

"Git geber! Ben sana yemek falan yapmam! Defol git başımdan!" Diye bağırdı Coşkun Karasoy kızına.

"Baba ama çok acıktım" dedi Karaca. Acıkmıştı. Dün annesi gitmeden önce, akşam saat beş gibi yemişti en son yemek. Şuan da ise saat akşam on buçuktu.

Babasının gözleri Karaca'nın uzun saçlarına kaydı ve kaşları düz bir çizgi hâline geldi. Yavaşça kalktı oturduğu yerden. Mutfağa doğru gitti ve bir bıçak aldı tezgahtan.

Minik Karaca ise bıçağı görünce korktu ama babasından korkmaması gerektiğini düşündü.
Ancak öyle olmadı. Babası minik Karaca'nın üzerine doğru geldi ve saçlarını tuttu. Karaca çığlık attığında ise kafasına vurdu.

Elindeki bıçağı minik Karaca'nın saçlarına doğru götürdü.

"Baba kesme saçlarımı, annem sevdi saçlarımı" diye ağlamaya başladı minik Karaca.

Babası ise dinlemedi. Elindeki bıçağı sürttü minik Karaca'nın saçlarına. Kesti Karaca'nın upuzun saçlarını. Karaca ise sadece ağladı.

Babası minik Karaca'nın saçlarıyla beraber annesinden kalan tek güzel şeyi de almıştı ondan.

GÜNÜMÜZ...


Karşımda bir adam vardı. Korkmaz Holding'in sahibi Evren Korkmaz'ın oğlu. Patronum. Anlaşmalı evleneceğim adam. Bana aşık olduğunu söyleyen bir adam. Gözleri gözlerime kilitlenmiş bana bakan bir çift bal sarısı gözlerin sahibi olan bir adam.

Koray Korkmaz bana aşık olduğunu söylüyordu.

"Karaca ben sende ilk defa bu kadar iyi hissettim. Ben sendeyken çok iyiyim Karaca. Evet belki daha tanışalı çok olmadı, belki sen bana duygu beslemiyorsun ama ben sana vuruldum. Dedim ya, ben kalpten ağır yaralıyım, yaralayan da sensin Karaca Karasoy" Bu anın gerçekliğine inanamıyordum.

"Koray" dedim ama cümleye nasıl başlayacağımı bilemiyordum.

"Efendim"

"Ben ne olduğuna emin değilim ama bende sana bir şeyler hissediyorum. Ama bu aşk mı yoksa sadece bir hoşlantı mı emin değilim. Eğer-"
Olduğu yerden kalktı ve bana doğru hızla gelerek sözümü dudaklarıyla kesti. Ellerim kucağımda öylece dururken onun bir eli yanağımdaydı, diğer eli de belimde. Daha ne kadar olmuştu ki biz tanışalı?

Yavaşça ayırdı dudaklarını dudaklarımdan.

"Aşksa eğer o his, bil ki seni asla hayal kırıklığına uğratmam. Bunu yapmam. Sadece hoşlantıysa da o hoşlantıyı aşka çeviririm ben. Bunu yaparım."

RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin