♥︎𝐒𝐞𝐥𝐚𝐦𝐥𝐚𝐫♥︎
☞ʏᴇɴɪ ʙɪʀ ʙᴏʟᴜᴍ ɪʟᴇ ɢᴇʟᴅɪᴍᴍKEYİFLİ OKUMALAR!
Unutmadan! Beğenip, oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın😘
15 yıl önce...
On yaşındaki Karaca yine alkollü babasından şiddet görmüştü. Sebebi ise dalga geçilecek cinstendi. Babası iki üç arkadaşını eve çağırıp alkol alacaktı. Karaca'ya da temizlik yapmasını söylemişti bir gün önce. Karaca okula gitmemiş, sırf babasına yaranmak için koca gün elleri paramparça olana kadar toz almış, beli kopana kadar yerleri süpürüp silmişti. Yetmemiş gibi ikinci katta olan evlerinin camlarını silmişti düşmeyi göze alarak. Ancak sonuç yine değişmemişti. Babası tertemiz olan evde sırf süpürge yerde diye Karaca'yı iki buçuk saat boyunca dövmüştü. Bir süpürge yaa, bir süpürge için bir baba nasıl kızını iki buçuk saat dövebilirdi!?
İki buçuk saat süren dayaktan sonra babası Karaca'ya odasına gitmesini, ordan çıkmamasını söylemişti. Karaca patlayan dudağı, kaşından akan kan, yer yer morarmaya yüz tutmuş vücudu ve sızlayan kemikleriyle odasına gitmişti. O odasına gittikten beş dakika sonra çalan kapı ile babası seslendi Karaca'ya.
"Git kapıyı aç Erkan abinlere"
"Tamam" diyerek olduğu yerden kalktı ve koşar adım yürüyerek kapıyı açtı. İki adam vardı karşısında. Biri uzun, diğeri ona nazaran daha kısa ve sıskaydı. Adamlar karşılarındaki küçük kızı gördüklerinde ağızlarının suyu akmıştı."Hoşgeldiniz" diyerek kapıyı açtı ve geçmeleri için yol verdi Karaca adamlara.
Adamlar gevşek gevşek 'hoşbulduk' demiş ve ayakkabılarını çıkararak eve girmişlerdi.
.
Adamların ikisi de Coşkun Karasoy ile alkol alıyorlardı ve gülüşme sesleri Karaca'nın odasına kadar gidiyordu. Karaca on dakika sonra derin bir uykuya düştüğünde başına gelecek lanet bir olaydan habersizdi.
İki adam Coşkun Karasoy'un sızması için her saniye bardağını bira veya şarap ile dolduruyorlardı.
Başarmışlardı da... Coşkun Karasoy öyle çok kaptırmıştı ki alkole kendini, adamların Karaca hakkında iğrenç fikirler kurabilme ihtimalini bile görmemişti. Görmeyi bırak, öyle bir şey olma ihtimalini umursamayacak kadar alkole kaptırmıştı kendini.
İki adam Coşkun Karasoy'un uyuduğuna tamamen emin olduktan sonra birbirlerine kafa sallayarak daha on yaşındaki Karaca'nın masum bedeni ile kurdukları hayalleri gerçekleştirmek için ayaklandılar. Karaca ise uyuyordu.
Adamlar Karaca'nın odasına sessiz adımlar ile girerek minik Karaca'nın üzerinden yorganı kaldırdılar. Karaca'nın üzerinde bir eşofman takımı vardı. Adamlar kızın kıyafetlere sarılı bedenini gördüklerinde bile gözleri parlamıştı.
Adamlardan sıska olan çalışma masasındaki makası alarak Karaca'nın üzerindeki kıyafetleri kesmeye başladı.
Tamamen kestikten sonra Karaca'nın çıplak bedenini izlediler bir süre o iğrenç gözleriyle. Uzun olan adam elini Karaca'nın vücudunda gezdirmeye başladığında sıska adam sıranın ona gelmesini bekliyordu. Uzun olan adam kendine ayrılan vaktin sonunda Karaca'dan uzaklaştı ve sıska adam çıktı Karaca'nın çıplak bedeninin üzerine. O da iğrenç ve kirli ellerini, Karaca'nın tertemiz ve masum vücudunda gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)
Teen FictionAnlaşmalı evlilik, +18, Çalışan-Patron aşkı, Kavga, Kaos, Hafıza kayıpları, Vurulmalar, Patlamalar, kaçırılmalar ve daha bir çok şey bir kurguda...😉 7 yaşında annesi tarafından terk edilmiş, annesinin gidişi ardından babasından her gün şiddet görmü...