8.Bölüm: CAN KIRIKLARI

989 41 5
                                    


Selaaammm😘
Oy vermeyi, takip etmeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın😘

Keyifli okumalar!



Bir gün, hem güzel hem de kötü bir gün olabilir miydi? Annem terk ettiği gün dönmüştü, terk ettiği gün yine de güzelleşmemişti ama. Bugün tek güzel şey sevdiğim adamın doğum günü olmasıydı.

Karşımda annem vardı. Beni bir adam için terk eden annem. Gitmeden saçlarımı seven annem.

"Kızım" dedi annem bana bakarak. Ben ise öylece bakıyordum. Başka hiçbir şey yapamıyordum. Şok olmuştum çünkü.

"Kızım mı? Karaca, bu kadın annen mi? Bir dakika ne oluyor?" Koray anlamamıştı ne olduğunu. Aslında ben bile ne yaşadığımı anlamamıştım.

"Karaca, beni bir dinle kızım. Ne olursun bir kere dinle-"

Sözünü kestim hızla.

"Üzgünüm Nevra Hanım, şimdi sevgilimle beraber dışarı çıkacağım. Siz gidin sevdiğiniz adamın yanına. Sonuçta kızınızdan bile vazgeçtiniz o adam için. Neyse,.bir daha görüşmemek dileğiyle." diyip Koray'ın elini tuttum ve çıkıp kapıyı kapattım. O sırada annemin kokusu doldu burnuma. Değişmemişti kokusu. Hâlâ aynı kokuyordu, beni terk ettiği günkü gibi kokuyordu.

Benim kalbim değil, canım kırılmıştı yıllar sonra annemi,beni terk eden annemi görünce. Şimdi o kapının önü can kırıklarıyla doluydu, benim canımı annem kırmıştı.

Arabaya binene kadar Koray tek kelime laf etmemiş, soru sormamıştı. Arabaya biner binmez sormaya başladı sorularını bir bir.

"Karaca o kadın annen miydi?"

"Evet" kısa ve net.
"Ama sen bıçaklandığın gün Lalin'e annenleri aramamız gerektiğini söylediğimde Lalin bana annenin seni terk ettiğini söyledi"

"Geri dönmüş işte. Hemde terk ettiği gün" son cümlemi kısık seste söylemiştim ama duymuştu işte.

"Terk ettiği gün mü? Karaca bugün annenin seni terk ettiği gün mü?" Maalesef Koray. Annem bugün beni terk etti. Ama bugünü güzel yapan tek şey senin doğum günün olması

"Evet" dedim nefes verirken.

"Karaca neden bana bugünün senin için en kötü gün olduğunu söylemedin?" Söyleyemedim.

"Yanında olurdum bebeğim, yanında olurdum" biliyorum, olurdu.

"Söyleyemedim. En güzel gününde benim yüzümden keyfin bozulsun istemedim. Yapamadım. Bugün doğum günün senin, en mutlu günün ve ben senin bu gününü mahvetmek-"

"Bebeğim sen benim günümü mahvetmedin. Ben çok mutluydum tüm gün. Ama sen benim için mutlu gibi yaptın. Karaca benimle her şeyi paylaşabilirsin, biliyorsun değil mi?" Başımı sallamakla yetindim, cevap verecek kadar gücüm yoktu.

"İstersen gitmeyelim partiye, evimizde sarılarak uyuyalım. Olur mu?"

"Hayır hayır, gidip eğlenelim. Hem bende kafa dağıtmış olurum" iyi olurdu, düşünmezdim hiç olmazsa.

"Peki" dedi sadece ve arabayı çalıştırdı.

.

Yarım saati bulmadan partinin olduğu bara gelmiştik. Önce Koray indi arabadan, ardından ben indim.

RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin