RUH YANMASI KAPAK

290 11 8
                                    

Selam...
Nasılsınız bakalım..?

Neyse çok uzatmaya gerek yok. Şimdi sizlere Ruh Yanması isimli kurgumun kapağını paylaşacağım. Ama ek olarak bir kaç söylemek istediğim şeyler de var tabi ki.

Ben henüz 16 yaşındayım. Öyle güzel bir çocukluğum olmadı. Yanlış anlamayın, kendimi acındırmak gibi bir maksadım yok. Sadece bu aralar omuzlarımda bir yük varmış gibi hissediyorum. Hep vardı ama sanki o yük daha da ağırlaştı. Nedeni ne bilmiyorum ama en çok yazarken mutlu oluyorum. O yük, en çok yazarken hafifliyor.

Kendimi rahatlatmak için yazmaya başladım.
Kitap okurken farklı dünyalara giriyorsam, yazdığım kurgular ile de kendi dünyamı yazıyorum aslında.

Bu kitap belki satılmayacak. Belki istediğim gibi olmayacak. Belki 100 satışı bile görmeyecek. Ama ben gene de pes etmeyeceğim. Olmadı mı yeniden yazacağım. Olmadı mı yeniden yazacağım. Çünkü ben kendimi en çok yazarken iyi ve güçlü hissediyorum.

Neyse ben fazla konuştum. Gelelim mi kapağa?

Gelelim gelelim😋😂

KURGU RUHUN YANMASI OLARAK SATIŞA ÇIKACAKTIR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KURGU RUHUN YANMASI OLARAK SATIŞA ÇIKACAKTIR...‼️

İnce bir kitap zaten. 200 sayfa falandır. Eğer satışlar iyi olursa ve 250 satışa ulaşırsa ciltli olarak da satışa sunulacak. Şuanda satışta değil, ben satışa çıktığı anda sizlere buradan haber vereceğim...

‼️ÖNEMLİ‼️

KIZIL ÇALIKUŞU ADLI KURGUM DA KİTAP OLACAK. YAYINEVLERİ İLE GÖRÜŞME İÇİNDEYİM.

KIZIL ÇALIKUŞU ADLI KURGUNUN KİTAP OLMASI İÇİN OY VE OKUNMA SAYISININ BİRAZ DAHA FAZLA OLMASI GEREKİYOR. KURGUNUN BİRAZ DAHA BİLİNMESİ VE OYLARIN YÜKSELMESİ İLE EPHESUS YAYINLARI İLE KONUŞACAK VE SÖZLEŞME İMZALAYARAK KİTAPLAŞMA SÜRECİNE GİRECEĞİZ.

AYNI ŞEY, SİS ADLI KURGU İÇİN DE GEÇERLİ. İLK BÖLÜMÜ ATALI ÇOK OLMADI VE ÇOK YAKINDA ONA DA BÖLÜM GELECEK.

HA BU ARADA KIZIL ÇALIKUŞU ADLI KURGUYA BU AKŞAM YENİ BÖLÜM VAR....

Sizleri seviyorum...🫀
Görüşürüz...🫀✨

RUHUN YANMASI +18 (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin