Eve geldiğimde gece yarısıydı. Annemlere olan biteni anlatmış, duş alıp odama kapanmıştım. Tek yapmak istediğim müzik dinleyip kendimi bütün dünyadan soyutlamaktı birkaç saatliğine de olsa.
"Nerissa bak, biz her ne yaparsak yapalım olanı değiştiremeyiz. Biz ghoul'uz. Tek yaşam kaynağımız insanları öldürmek.. Bunlar sana vahşice gelebilir, ne var ki alışacaksın. Kendini üzme ne olur,yıllarca kuru kahveyle hayatını sürdüremezdin."
Annemin sözleri beynimde yankılanıyordu. Bu benim ilk cinayetimdi. Bir ghoul olarak ilk kez birisini öldürmüştüm fakat.. ben o sıra kimi bulmuştum. Yo hayır.. Ömrüm boyunca elimden çıkan ilk kurbanın kim olduğunu merak ederek yaşayamazdım. Ashley'nin ardı arkası kesilmeyen mesajlarından bıkkın bir şekilde balkona çıkıp aradım. Olan biteni kazaymış gibi anlatıp senaryolar yazmaya başladım.
***
Sabahın ilk ışıklarıyla okul kıyafetim, ve nöbetçi kartımla evden çıktım. Bugün okulda nöbetçiydim. Köprü altındaki kurbanıma son kez baktıktan sonra okula gidecektim; evet yanlış duymadınız, o ruh haliyle.
Köprü altına geldiğimde kurbanın başı kalabalıktı. Galiba otopsi yapmak üzere götürüyorlardı. Hayır, bu cesedi burada bulabilecek kimse yoktu. Köprü altı tenha ve işi olmadıkça kolay kolay kimsenin geçmediği bir yerdi. Peki burada kimin işi olabilirdi? Kalabalığa doğru koştum. Sonuçta alnımda 'katil' yazmıyordu ya..Olay yeri yakınında bazı tutanaklar tutan -tahminimce müfettiş- adama doğru yürüdüm.
"Hey, ah.. merhaba. Evim buraya yakın sayılır. Acaba sorunun ne olduğunu öğrenebilir miyim?" dedim ne kadar masum yapmaya çalışsam da yapmacık çıkan sesimle.
"Merhaba bayan. Biz CCG ekibi olarak köprü altında ghoul saldırısı olduğu ile ilgili bir ihbar aldık. Adım Bay Callies, CCG ekibi 2. sınıf müfettişim. Eh, madem eviniz buraya yakınmış, sizi de birkaç soru sormadan göndermeyelim. Lütfen şu tarafa geçin." dedi beni iyice süzerek.
Şimdi ne olacaktı? Kahretsin! Bir bu eksikti. Bu adam neden durduk yere beni sorguya çekiyordu? Ayrıca... CCG de neyin nesiydi böyle?
"Uhm... Aslında, Bay Callies, beni neden sorguya çektiğinizi anlamadım. Sadece buradan tesadüfen geçiyordum ve.." sözümü kesti.
"Her şeyi biliyorum, Nerissa."diye tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alternatif Ghoul Günlüğü
FantastikAnnesi ve babası hortlak olan Nerissa, köprü altında cinayet işler. Nerissa'nın ve cinayetin peşini bırakmayan hırslı dedektif Nerissa'nın da sonradan fark ettiği gizli bir sırrın peşindedir. Bakalım Nerissa'yı cinayetten sonra ne gibi sürprizler be...