pov Sanne
Matthy kijkt bezorgt op naar mij en zegt "weet je zeker dat hij wakker word? Ik zeg "ik denk het wel en als dat niet gebeurt dan gaat hij naar de coma afdeling maar dat is een kleine kans." Hij kijkt gerust en vraagt "mogen we nog even blijven?" ik zeg "ja maar ik ga zo zijn wond hechten en dan moeten jullie wel echt naar huis." Ik loop weg en zeg "ik ben over 5 minuutjes weer terug en dan moeten jullie wel echt weg."
Pov Matthy
Sanne loopt weg en ik blijf huilend bij rob zitten. Het kan niet. Heb ik dit gedaan? Is dit mijn schuld? Zijn allemaal gedachtes die door mijn hoofd sjezen. Sanne komt weer binnen en Raoul zegt "mat we moeten nu wel gaan ze gaat de wonden hechten." Ik pak rob zijn had vast en zeg "nee ik blijf ik kan hem niet alleen laten, ik wil bij hem zijn ook al is dat niet zijn laatste keer ik kan niet zonder hem, hij is mijn beste maatje." Sanne zegt "sorry maar ik moet echt gaan hechten het kan niet langer wachten." Ik loop boos de kamer uit en loop ik een rechte lijn naar de auto.
Pov Robbie
Ik hoorde een gil en toen een knal en alles werd zwart, ik voel niks meer.
Wat is er met me aan de hand? Ben ik dood? Is het gebeurd met mij?
In eens hoor ik vaag wat stemmen. Ik probeer mijn ogen open te doen maar ze zijn te zwaar er zijn nog meer stemmen. Wie zijn het? Ik kan de stemmen niet goed plaatsen. Op eens hoor ik iemand zeggen "Mat we moeten nu wel gaan ze gaat de wonden hechten." Ik voel een hand op mijn hand en hoor "Nee ik blijf ik kan hem niet alleen laten, ik wil bij hem zijn ook al is dat niet zijn laatste keer ik kan niet zonder hem, hij is mijn beste maatje." Ik probeer mij ogen open te doen maar dat lukt niet dan probeer ik in zijn hand te knijpen om te laten weten dat ik hem hoor maar dan val ik weg ik hoor niks meer. 5 minuten later kom ik weer even een beetje bij ik hoor niemand alleen gepiep van mijn hardslag.
Lig ik in het zieken huis? En waarom zijn ze weg zonder mij?
pov Matthy
Als we thuis komen loop ik regelrecht naar mijn kamer en begin te huilen en weer heel snel te ademen ik kan niet meer praten en ik zit helemaal in de paniek Raoul loopt langs mijn kamer en ik probeer het niet te laten merken maar hij komt tocht mijn kamer binnen en vraagt "wat is er?" ik kan niet praten want ik adem te snel hij heeft meteen door dat ik een paniek aanval heb. Hij helpt me te kalmeren en vraagt "wat is er aan de hand waarom ben je zo in paniek?" ik probeer te praten maar er komt geen woord uit mijn mond hij vraagt "is het omdat rob in het ziekenhuis licht?" en ik knik "doe maar rustig het komt allemaal goed dat zij Sanne ook al." Zegt hij. Ik word weer rustig en zeg "Dankje" en Raoul loopt weg.
heel heel kort deel maar ik gooi er gelijk nog 1 achteraan
JE LEEST
is hij oké?
FanfictionSanne is verpleegster in het ziekenhuis. Op haar vrije middag gaat ze even een rondje hartlopen en ziet ze een groepje jongens om hulp roepen. Zie ziet dat er iets mis is er licht en jongen op de grond met een enorme wond op zijn hooft en een andere...