Hij mag naar huis!

58 3 0
                                    


pov Robbie

na weken in het ziekenhuis te hebben gelegen mag ik weer naar huis!!!!

ik ben weer beter! ik vind het helemaal fantastisch, ik mag gewoon weer de hele dag met mijn vrienden zijn. mat en raoul komen me ophalen. 

ik zie de deur van mijn kamer open gaan en ik lach ze zijn er!! ze komen met een big smile naar binnen ik krijg mij kleren en cadeaus ik kleed me om en ga met ze mee naar huis. als ik thuis kom zie ik Milo en Koen al bij de deur staan. ik loop naar mijn kamer en wat denk je  ze hebben heel mijn kamer versiert. ze hebben zelfs taart voor me gehaald we eten allemaal een stuk taart en ik ga op mijn bed liggen en rust even uit want ik ben enorm moe. ik val in slaap, Raoul maakt me wakker voor het avond eten en ik ga weer naar bed. de weken daarna gaan eigenlijk bijna het zelfde ik word wakker ontbijt werk lunch slapen avond eten en naar bed dat is gewoon mijn routine weer en er verandert niks tot me ineens iets opvalt bij matthy. hij is anders dan eerst hij probeert het niet te laten merken maar volgens mij heeft hij het zwaar. wat is er dan met hem aan de hand? hoe kan ik hem helpen? maar misschien moet ik het eerst zeker weten dat er iets aan de hand is of moet ik hem gewoon gaan aanspreken? 

hoi hoi,

sorry voor dit hele korte stuk maar ik heb het ff heel druk, deze week komt er een uitgebreid stuk aan over Matthy.

xx

is hij oké?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu