Minden egy balesettel kezdődött.
Vagyis technikailag úgy, hogy egy kék szemű, szőke hajú fiúra olyan nyelven üvöltöttek, amit nem értett, amikor még csak 12 éves volt. Charles emlékezett rá, hogy amint rápillantott a fiúra – aki nem lehetett sokkal idősebb nála (később kiderült, hogy pontosan két héttel) –, a szikra eltűnt a jégkék szemekből.
Charles Leclerc első emléke Max Verstappenről az volt, hogy látta, amint Jos Verstappen, Max édesapja olyan intenzitással kiabált azzal a 12 éves gyerekkel, hogy az arca elvörösödött, és a nyakán lévő erek szinte felrobbantak.
Ha valaki megkérdezte volna Charlest, hogy mikor kezdett ráébredni arra, hogy az érzései ugyanazzal a Max Verstappennel szemben, akit gyerekkora óta ismert, valami mássá, valami nagyobbá, valami ijesztővé váltak, amit nem tudott, vagy nem akart megérteni, akkor azt mondta volna, hogy az egész egy balesettel kezdődött.
Ami persze kibaszottul így történt.
***
Homályosan történt az egész. Az egyik percben Charles még Max és Lewis csatáját nézte az első helyért a pályán. A következő pillanatban a holland autója megforgott, és becsapódott a falba a Copse kanyarnál Silverstone-ban. Charles megelőzte az élen álló Lewist, de nem örült neki.
Hogy is lehetne boldog, amikor Max legalább 50 G-vel találta el a gumifalat?
"Piros zászló. Piros zászló, maradj pozitív tartományban."
A szavak kicsúsztak a száján, mielőtt átgondolhatta volna őket.
"Max jól van?"
A csend óráknak tűnt. Bár Charles tudta, hogy csak pár másodperc volt.
Mintha korábban nem lett volna tanúja baleseteknek; mintha nem látta már Maxet kicsúszni. De ez valamiért más volt. Másnak érezte.
Összeszorult Charles mellkasa, mintha valaki benyúlt volna a bordái közé, hogy megszorítsa a tüdejét, ami nehezítette a légzést. A feje zúgott, képtelen volt a feladatra koncentrálni. Az egyetlen ok, amiért az autója tovább ment, az az izommemória és az éveken át tartó edzés.
Max kiszállt a kocsiból? Egyáltalán eszméleténél volt?
"Igen, úgy néz ki, jól van."
Charles soha nem érzett nagyobb megkönnyebbülést Xavi hangjától, mint most. Úgy érezte, újra kap levegőt.
***
A verseny után Charles megtudta, hogy a Redbull pilótáját helikopterrel szállították kórházba, de szerencsére rendben van.
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎 𝙳𝚒𝚌𝚎 (𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝙴𝚢𝚎𝚜) *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
FanfictionLestappen Fanfiction (Driver x Driver) Minden egy balesettel kezdődött. Vagyis technikailag úgy, hogy egy kék szemű, szőke hajú fiúra olyan nyelven üvöltöttek, amit nem értett, amikor még csak 12 éves volt. Charles emlékezett rá, hogy amint rápillan...