Belgiumban Max diadalmaskodott. Charles azonban nem állhatott fel a dobogóra, ami kissé megkeserítette a holland győzelmét.
Csak egy kicsit, de nem teljesen. Hiszen Max Verstappen biztos volt benne, hogy megnyeri a világbajnokságot. Ahhoz azonban, hogy ezt elérje, futamokat kellett nyernie. Végső soron ő volt az egyetlen; aki soha nem adta fel a győzelem élvezetét. Tudta, hogyan nevelték fel, és biztos volt benne, hogy az apja meg is ütötte volna, ha nem így tesz.
(Nem ez lett volna az első alkalom.)
De ha Charles nem osztozott vele a dobogón, az elvette a vidámságát, akárcsak a gokartos időkben.
Mióta együtt versenyeztek, a győzelem mindig édesebb volt, ha Charles közvetlenül mögötte ért célba. Talán azért, mert a serdülő Maxet annyira átitatta az apja által belé oltott versenyszellem, hogy élvezte, ahogy legnagyobb riválisa a második helyen duzzogott. Vagy azért, mert a Charles elleni küzdelem mindig is szórakoztatóbbá tette a versenyt. Ebben Max teljesen biztos volt.
Most még jobb volt, hiszen mindketten eljutottak oda, ahova mindig is vágytak: megmérkőzni egymással a Forma-1-es pályákon.
Úgy érezte, hogy ez a sors keze, vagy valami hasonló. Daniel biztosan kinevette volna, ha hangosan kimondja.
Nem mintha nagy küzdelem lett volna közöttük ebben a szezonban, ami visszavezette Maxet az eredeti gondolatához: a győzelem nem volt olyan jó érzés, ha Charles nem végzett mögötte.
***
Max összetalálkozott Charlesal Belgiumban a futam előtt, és azt kellett megállapítania, hogy a monacói sokkal jobban festett, mint a nyári szünet előtt. Nem tűnt olyan levertnek és szomorúnak, és szerencsére sokkal kevésbé volt részeg, mint azon az emlékezetes monacói éjszakán.
Csütörtökön közösen vettek részt a sajtótájékoztatón, ami külön örömöt jelentett Max számára, bár talán mégsem. Az a tény, hogy sikerült megnevettetnie Charlest azzal, hogy bevallotta, mennyire nincs zenei tehetsége, és hogy valószínűleg kilökne egy zongorát az ablakon, ha valaha is megpróbálna játszani rajta, határozottan mosolyt csalt Max arcára.
Charles nevetése varázslatos volt. A holland biztos volt benne, hogy minden betegséget meg lehetne gyógyítani, ha ezt a nevetést be lehetne palackozni és gyógyszerként felhasználni.
Bár Max nem láthatott át a maszk mögött, ami a monacóin volt, tudta, hogy a gödröcskék ott rejtőztek az anyag alatt.
Ha ez nem lett volna nyilvánvaló, Max Verstappen kicsit rajongott Charles Leclerc-ért.
Valójában már egy ideje istenítette. Még a gokartos időkben kezdődött, amikor Max kétségbeesetten szeretett volna Charles barátja lenni, miután tizenkét évesen először versenyzett ellene. Volt valami a hosszú hajú fiúban és az elbűvölő zöld szemeiben, ami felkeltette Max osztatlan figyelmét.
YOU ARE READING
𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎 𝙳𝚒𝚌𝚎 (𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝙴𝚢𝚎𝚜) *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
FanfictionLestappen Fanfiction (Driver x Driver) Minden egy balesettel kezdődött. Vagyis technikailag úgy, hogy egy kék szemű, szőke hajú fiúra olyan nyelven üvöltöttek, amit nem értett, amikor még csak 12 éves volt. Charles emlékezett rá, hogy amint rápillan...