2023. július 9., vasárnap
Anglia
A 2023-as Brit Nagydíj, amely Max számára diadallal zárult, míg Charlesnak kudarcot hozott, tökéletesen összefoglalta a szezon első felét.
Max őszintén arra számított, hogy a verseny után Charles kevésbé lesz lelkes. Teljesen megértette volna, ha Charles dühös lesz a Ferrari szörnyű stratégiája miatt, amely a negyedik helyről a kilencedikre taszította őt. Készen állt arra, hogy az egész estét azzal töltse, hogy megpróbálja elfeledtetni a monacóival a kudarcot.
Silverstone egyik előnye, hogy alig félórányira volt Milton Keynes-től, így kevesebb mint húsz perc alatt elérhették Max lakását. Mivel a holland ritkán töltött itt sok időt a szezon alatt, ésszerűbb volt egy lakást venni, mint szállodákban, vagy bérelt ingatlanokban lakni.
És a hely, amely rendkívül jól hangszigetelt, lehetővé tette, hogy senki ne hallja Charles kiáltásait, amikor Max később szétszedte az ágyban.
Max nem számított arra, hogy Charles meglátja őt a paddockban, amikor a futam után mindenki a felszereléssel és a takarítással volt elfoglalva. Charles haja kócos volt, mintha a leintés óta többször is beletúrt volna.
A monacói szemében egy különös fény csillant meg, amelyet Max soha nem látott azelőtt.
"Szia, Charles, mi a..."
A férfi levette a fejéről a sapkát, majd a földre dobta – ami durva volt tőle – és megcsókolta őt. Ott, a paddock közepén.
Max egy pillanatra megdermedt, mert minden lehetséges forgatókönyv közül, amit el tudott képzelni Silverstone-ban, beleértve egy meteor becsapódását is, ami mindannyiukat elpusztítja, nem szerepelt benne az, hogy Charles megcsókolja őt nyilvánosan.
De ebben a pillanatban csak ők ketten léteztek.
A világ megszűnt forogni, az idő megállt, és csend honolt körülöttük.
Néhány pillanattal később, amikor elváltak egymástól, Charles bocsánatot kért, mintha valami rosszat tett volna – mintha ez a csók nem oszlatta volna el Max minden aggodalmát, hogy a monacói pánikba esik és meggondolja magát kettejükkel kapcsolatban.
Maxben nem maradt egy cseppnyi aggodalom sem.
"Istenem, csak fogd be." Mondta, majd megragadta Charles nyakát, és újra megcsókolta.
Még Lando lelkes bejelentése sem zavarta őket, hogy mindvégig sejtette.
Max tudta, hogy ennek következményei lesznek. Számtalan megbeszélés várt rájuk a közeljövőben. De abban a pillanatban, amikor Charles ajkait szorosan az övéhez tapadtak, és kezei Max pólójába kapaszkodtak, nem tudott másra gondolni.
VOUS LISEZ
𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎 𝙳𝚒𝚌𝚎 (𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝙴𝚢𝚎𝚜) *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
FanfictionLestappen Fanfiction (Driver x Driver) Minden egy balesettel kezdődött. Vagyis technikailag úgy, hogy egy kék szemű, szőke hajú fiúra olyan nyelven üvöltöttek, amit nem értett, amikor még csak 12 éves volt. Charles emlékezett rá, hogy amint rápillan...