5.

26 6 0
                                    

En sevdiklerini kaybedeli günler olmuştu. Hepsi hâlâ çok üzgün ve yorgunlardı. Ama bu işe artık el atmaları gerekiyordu. Görevliler olayı araştırmış ama bulamayınca umursamayıp bırakmışlardı. İşe en baştan başlamaları gerekiyordu bu yüzden Jay konuşmaya başladı.

"Biliyorum hiçbirimiz iyi değiliz ama burada sadece oturup ağlayarak onun ruhunu özgür kılamayız. Öncelikle nerede başlayacağımız hakkında bir fikriniz var mı?"

Sunoo solgun bir sesle cevap vermişti Jay'e.

"Hyung bence ilk olarak güvenilir ve işini güzel yapabilecek bir dedektif bulmalıyız."

Jungwon başını incelediği yerden kaldırıp Sunoo'ya cevap vermişti.

"Evet haklısın hyung, benim tanıdığım bir dedektif var, o bize yardımcı olur buna eminim."

Heeseung umut ışığı bulmuş gibi günler sonra mutlu bir şekilde konuşmuştu.

"Evet bu işimize çok iyi yarar Jungwon. İyi ki söyledin bunu."

Hepsi bu görüşü onayladıktan sonra biraz da olsa sevinmiş ve küçük bir ışık belirtmişti. Fakat Jake hâlâ duvarı izliyor ve konuşmuyordu, sadece olanlara başını sallıyor onayladığını gösteriyordu. Bunu gören Riki oturduğu yerden kalkıp sarılmıştı oturan hyunguna.

"Her şey düzelecek Jake hyung. Bana güven lütfen."

Jake ise gülümseyip karşılık vermişti Riki'ye.

"Size güveniyorum Riki."

Jay söze tekrar girmiş ve planlarını açıklamıştı.

"Öncelikle Jungwon sen dedektifi arıyorsun ve onunla küçük bir toplantı ayarlıyorsun. Sonrasında hep birlikte onunla konuşmaya gideceğiz. Elimizde pek bir şey yok ama onun yapacağına emin olmaktan başka bir şansımızda yok. Biz de bu görevi sırasında ona yardım eder ve el birliği ile buluruz. Her şey düzelecek emin olun."

Ayağa kalkıp hep birlikte sarılmışlardı ama Sunghoon'un yerinde bir boşluk vardı. Çünkü o her zaman onlarla birlikte olacaktı. Ölmüş olsa bile.

*****

Ertesi sabah Jungwon sabahın erken saatlerinde dedektif aramış ve aldığı cevap hemen başlayabilecekleri olmuştu. Bu cevabı ise diğerlerine söylemişti. Buluşup konuştular.

"Hyung her şeyi hallettim. Dedektif bugün saat 17.00'da bizimle konuşacağını söyledi."

"Buna çok sevindim Jungwon."

Hep birlikte oturup beklediler. Saatin geldiğini gördüklerinde evlerinde dedektifi beklemeye başlamışlardı. Zil çaldı ve koşarak kapıyı açtı Sunoo. Dedektif kapıyı açan çocuğa gülümseyip içeri girmişti.

"Hoşgeldiniz dedektif Bay Seo."

Gülümseyip cevap vermişti çocuklara.

"Teşekkür ederim çocuklar. Biliyorsunuz zaten ama yine de kendimi tanıtayım. Ben dedektif Seo In Guk. İstediğiniz an başlayalım, vakit kaybetmek pek mantıklı olmaz sonuçta."

"Evet haklısınız."

Hepsi tek bir oda da oturmuş konuşuyorlardı.

"Çocuklar şimdi sizden bir şey isteyeceğim. Jungwon bana konunun ne olduğunu üstü kapalı bir şekilde anlatmıştı ama yine de sizden net bir şekilde duymak isterim. Biriniz anlatır mısınız?"

Bay Seo'nun sorusunu onaylayıp tek tek ve en küçük ayrıntısına kadar anlattılar.

"Anladım, bu söylediklerinizi tekrar inceleyeceğim tabii ama sizi ayrı ayrı sorguya çekip incelemem gerekecek."

Bunu duyunca biraz garipsemişler ama yine de onaylamışlardı. Sonuçta bunu yaparak belki de hayatlarını kökünden değiştireceklerdi.

To My Darkside ~ JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin