Dedektif odada yalnız başına oturmuş düşünmeye başladı. Yardımcısı Choi ile konuşuyordu.
"Şimdi ne yapacağız Bay Seo?"
"Aklımda birkaç fikir var onları uygularsam eğer her şey yoluna girecek gibi duruyor Choi."
"Ne düşünüyorsunuz peki?"
"Riki'yi takip edip neler çevirdiğini anlayacağız. Ama dikkatli olmamız gerekiyor. Eğer kendimizi ele verirsek bu oyunda kaybetmekle kalmayız. Senden Nishimura'yı takip etmeni istiyorum, bütün ekipmanlarını yanına al ve kimliğini gizle. Seninle her an iletişim halinde olacağız, bunu unutma."
"Anladım Bay Seo. Ne zaman başlamamı istersiniz göreve?"
Seo kararlı bir ifade ile cevap verdi yardımcısına.
"Şimdi başla göreve Choi. Ekipmanların odanda seni bekliyor hazırlanıp dışarı çık. Ama önce benim Riki ile görüşme planlamam gerekiyor çünkü şu an nerede olduğunu bilmiyoruz."
Direkt olarak telefonunu eline alıp Riki'yi aradı. Ve hemen telefona cevap veren çocukla konuşmaya başladı.
"Neredesin Riki?"
"Dışarıda geziniyordum Bay Seo."
"Yanına geliyorum bana konumunu gönder."
"Peki."
Bay Seo şaşırmıştı çünkü neredeyse saatler önce konuştuğu çocuk çok rahat bir şekilde konuşmuştu.
Ama bu engel değildi, bütün oklar şimdilik Riki'yi gösteriyordu.Dedektif Riki'nin olduğu yere arabasıyla dakikalar içinde vardı ve oldukları yerde konuşmaya başladılar. Tabii ki Choi Riki'nin yerini tespit etmiş etrafta izini belli etmeden onları izliyordu.
"Neden birden konuşmak istediniz Bay Seo?"
"Bilmiyorum Riki, ama Sunghoon hakkında konuşalım biraz. Onu çok seviyor muydun? Senin için ne anlam ifade ediyordu?"
Yine ağlamaya başladı çocuk gözyaşları sel gibi akıyordu gözlerinden. Konuşmaya çalıştı.
"O benim için her şeydi Dedektif. Ona aşıktım çok seviyordum Sunghoon'u. Ama bunu asla söyleyemedim, kalbim paramparça oluyor her düşündüğümde."
Kontrolü kaybetmiş bir şekilde ağlayan çocuğa sarılıp başını okşadı Bay Seo.
"Seni çok iyi anlıyorum Riki. Hadi gel biraz oturup bir şeyler içelim."
Sahilin orada ki oturma yerlerinden birini almışlar oturuyorlardı.
"Ne içmek istersin Nishimura?"
"Ben soğuk bir soju içmek istiyorum."
"Bunu çok isterdim ama sojunun şimdilik senin için iyi olduğunu düşünmüyorum. Soğuk bir meyve suyuna ne dersin?"
"Tamam o halde meyve suyu olsun."
Neredeyse bir saat boyunca sohbet edip ayrıldılar. Seo amacına ulaşmıştı, Riki'nin yeri artık belirliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To My Darkside ~ Jakehoon
FanficBu yerde kahramanlar ya da kötüler yok. Sadece ruh hâlimde dans eden gölgeler var. Ardında silüetler bırakarak giderler.