17. FİNAL

42 5 1
                                    

Bütün arkadaşlar toplanmış ve hep birlikte oturup sohbet ediyorlardı. Ama sohbetleri aniden içeri dalan Choi ile paramparça oldu.

Choi sinirli ve üzgün görünüyordu, Heeseung neler olduğunu sormak istedi ama karşılık alamadı.

"Sen Sim Jaeyun. Park Sunghoon ve Seo In Guk cinayetlerini işlemek suçlarından dolayı tutuklusun."

Ne olduğunu anlamayan diğerleri şok içinde Jaeyun'a bakıyorlardı. Hepsi donmuş olanları izliyordu. Choi ise cebinden çıkardığı kelepçeleri Jaeyun'un bileklerine geçirerek yanındaki adamlara teslim etti onu. Çünkü kendisinin burada kalıp her şeyi açıklaması gerekiyordu.

"Sen ne demek istiyorsun Choi? Bunlardan emin misin gerçekten."

"Biliyorum hiçbiriniz şu an neler olduğunu bilmiyorsunuz ama açıklayacağım."

Şaşkına dönmüş çocuklar bir açıklama beklerken Choi az önce Jake'in kalkmış olduğu sandalyeye oturup anlatma aşamasına başlamadan önce derin bir nefes aldı. "Doğru duydunuz, her şeyin sorumlusu Jake."

Diğerleri anında karşı çıkmaya başladı. Jake Sunghoon'un sevgilisiydi, onu öldürmezdi. Üstelik Bay Seo nasıl ölmüş olabilirdi? Bunu Jake yapamazdı.

"Kabullenin çocuklar. İsteseniz de istemeseniz de olanlar böyle. Zaten yanımda kanıtlarımı da getirdim, hepsini açıklayacağım."

Böyle dedikten sonra çantasından bazı kağıtlar ve ilaç kutuları çıkardı, bunları masaya yerleştirdi. Sonra boğazını temizleyip kimsenin konuşmasını bölmemesi gerektiğini söyledi ve anlatmaya başladı.

"Bu kağıtlar Jake'in doktoru tarafından imzalı, üstelik onaylı belgeler. Jake çoklu kişilik bozukluğuna sahip bir çocuk. Ama neden bilmem, herhangi bir hastanede tedavi almadan ilaçla tedavi görüyordu. Siz bunu bilmiyordunuz tabii, çünkü Jake bunu sizden gizledi. Jaeyun anlatmak istese de Jake'in baskısı yüzünden yapamadı.

Onun iki kişiliği vardı. Jaeyun ve Jake. Siz iki adını da biliyordunuz elbette. Ama o bu adlara göre kişilik değiştiriyordu. Jaeyun iyiydi, Sunghoon'u severdi, arkadaşlarına saygılıydı, dersleri iyiydi ve mutluydu. Sunghoon da Jaeyun'a aşıktı. Ama Jake böyle değildi. Kaba, aksi, huysuzdu, o da Sunghoon'u severdi ama onun Jaeyun'la olduğunu kabullenemedi. Çünkü Sunghoon sadece iyiyi severdi ama Jake baştan başa kötülüktü.

O festival günü normalde Jaeyun olarak görünüyordu. Ama kriz olduğunu düşündüğüm bir şey geçirdi ve diğer kişiliği olan Jake ipleri ele aldı. Sunghoon'dan uzun zamandır intikam almak istiyordu. Bu yüzden gitti ve detay veremeyeceğim bir şekilde Sunghoon'u öldürdü. Sunghoon sevdiği çocuğun yüzünü görünce korkmamıştı başta ama Jake konuşmaya başlayınca bu iyi yüz silinmişti.

Her neyse, bundan sonra ortama Jaeyun olarak katıldı. Jake'in ne yaptığını biliyordu Jaeyun, ama iyi yürekli olduğu için kendisinin böyle bir şey yapmış olduğunun bilinmesini istemedi diye tahmin ediyoruz. Utandı muhtemelen yaptığından ve pişman oldu. Bundan sonra Jake hiç geçmedi başa. Ta ki dün akşama kadar.

Jay dün Bay Seo'ya bir video gönderdi. Sunghoon'un kendi kendine eğlendiği bir videoydu. Ama Bay Seo, arka planda kalan bu ilaç kutularını görüp Sunghoon'un olduğunu düşündü ve araştırmak için oraya gitti. Tabii orada anladı bunun aslında Jake'e ait olduğunu. Bakın, üzerinde onu ismi yazıyor. Demek oluyor ki Sunghoon onun hastalığını biliyordu. Buna rağmen Jaeyun ile birlikteydi ve Jake bunu hazmedemedi.

Jake nasıl Bay Seo'yu gördü bilmiyorum. Muhtemel Bay Seo, Jay'e araştırma için eve geleceğini söylediğinde Jay bunu arkadaş ortamında paylaşmaktan çekinmedi."

Bu noktada Jay hafifçe başını salladı. Ardından gözleri doldu. Belki de o bunu söylemese Bay Seo yaşıyor olacaktı.

Choi ise hiç umursamadan devam etti. "Jaeyun bunu duyduğunda kriz anı geldi ve Jake kontrolü ele aldı. Gizlice eve girdi ve Bay Seo'yu bekledi. Onun kendini ifşa edeceğini öğrendiğinde onu öldürmeyi kafasına koymuştu.

Uzatmayayım, Jake o gece Bay Seo'nun evine geldi ve onu öldürdü. Neyse ki Bay Seo o gelmeden saatler önce bütün bilgileri bana aktarmıştı. Jake neden bilgilerin başka birine ulaşabileceği kadar süre bekledi bilmiyorum. Belki de Jaeyun'un vicdanı dolayısıyla yaptı bunu.

Evet, bütün olan biten bundan ibaret. Arkadaşlarınız için üzülsem de ben bir dedektif yardımcısıyım ve patronum dün gece öldürüldü. O yüzden Jake'in ceza alması için elimden geleni yapacağım. Hoşçakalın."

Choi başka bir şey demeden eşyalarıyla birlikte ayrıldı çocukların yanlarından. Artık beş kişi kalan grubun ise toparlamak için uzun zamana ihtiyaçları vardı.

To My Darkside ~ JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin