14.

15 5 0
                                    

Choi uzun bir süredir Riki'yi takip ediyordu ama yanlış yaptığı şeyler gözüne çarpmamıştı bile. Sadece sokaklarda geziyor ve insanlardan kaçıyordu Riki. Müşterisi az olan restorantlar tercih ediyor ve bir şeyler içiyordu. Orada saatlerce kalıp boş bir şekilde duvarı inceliyordu.

Riki'nin yaptığı çoğu şeyi Bay Seo'ya rapor etmekle kalmıyor ek olarak fotoğraf ve videolarla kanıtlar sunuyordu. Ama değişen hiçbir şey yoktu, yine aynı şeyler yapıyordu. Ve Choi ise saatlerce onu dışarıda bekliyordu. Nihayet oturduğu yerden kalkıp gitmeyi düşünen Riki'nin hareket ettiğini görüp ayağa kalktı.

Kendini saklayıp bir şeyler inceliyormus gibi davranıyordu. Nishimura restoranttan çıkıp yürümeye başlamıştı yine. Choi onu uzaktan takip ediyordu. Riki'nin mezarlığa doğru ilerlediğini düşündü çünkü yol ıssızdı karşıda ise mezarlar duruyordu. Sunghoon'u ziyaret edeceğini düşünüp biraz daha yakınlaşmayı denedi. Çünkü neler konuştuklarını duyması gerekiyordu.

Düşünceleri onu karşılıksız bırakmadı ve Riki direkt olarak Sunghoon'un mezarının başına oturup ağlamaya başladı. Bağırarak konuşuyordu kendini yine kontrol edememeye başlamıştı Riki. Choi ise bunu fırsat bilip ses cihazı ile kaydetmişti her şeyi.

"NEDEN BENİ BIRAKTIN SUNGHOON? BENİM İÇİN DEĞERLİ OLDUĞUNU BİLMİYOR MUYDUN YOKSA? SENİ ÖLDÜREN O KİŞİYİ BULUP KENDİ ELLERİMLE YOK EDECEĞİM ONU. SANA SÖZ VERİYORUM!"

Bunları söyledikten sonra mezar taşına sarılıp ağlamaya başladı. Bunu gören Choi neler olduğunu anlamaya çalışıyordu çünkü suçlunun Riki olduğunu düşünüyorlardı. Kafası karıştığı için direkt olarak Bay Seo'ya aktardı her şeyi.

Sonrasında ağlayan çocuğun yanına doğru yürüdü. Biraz desteğe vardı onun. Bunu Bay Seo söylediği için yapıyordu.

"Nishimura iyi misin?"

Duyduğu ses onu korkutmuş ve kızaran gözleri ile arkasına bakmıştı. Orada olan kişinin Choi olduğunu görünce rahatlayıp cevap verdi.

"İyiyim Choi, sen ne yapıyorsun burada?"

"Araba ile buradan geçiyordum senin ağladığını görünce yardım etmek istedim. Kötü bir durum yok, rahatlayabilirsin."

Mezarlığın başında birbirine destek olmaya çalışan iki kişi sessizce duruyordu orada. Uzun bir süre geçti ve Riki kendine gelip ayağa kalktı.

"Hadi gidelim Choi. Benimle kaldığın için teşekkür ederim."

Ona gülümseyip elini omzuna koydu Choi.

"Rica ederim Riki, her zaman."

Mezarlıktan çıkmak için arabaya doğru yürüdüler ama Karşıdan Jake'in geldiğini gördüler. Ona selam vermek için durup konuşmaya başladılar.

"Riki ve Choi burada ne işiniz var?"

"Sunghoon'u ziyaret için gelmiştik Jake. Sen de mi onun için geldin?"

"Evet."

Sohbeti bitirme niyetindeydi Jake bu yüzden Riki de fazla uzatmayıp veda etmişti arkadaşına.

To My Darkside ~ JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin