•5. fejezet

404 28 0
                                    

Kicsit ideges vagyok a meghallgatások miatt, mivel nem akarom ugyanazt a hibát elkövetni megint. Elsőnek egy Yeji féle lány érkezett. El is küldtem, mivel a ruhája mélyen kivágott volt, a szoknyája pedig talán elérte a tíz centit. A következő nő egy nagyon idős asszony volt, az utána lévő férfi túl fiatal, ami alatt 18 életévet értek. Volt egy lány, akit teljesen alkalmasnak találtam, amíg ki nem derült, hogy prostituált. Nem szeretnék egy olyan nővel egy házban lenni, akinek a farka még az enyémnél is nagyobb. Ekkor lépett be az utolsó jelölt, aki egy férfi volt.
-Jó napot uram!-lép be. Én csak bólintok, mivel jelenleg másra nem vagyok képes.
-Kim Taehyung.-hajol meg.
-Nos, Kim Taehyung, eddig mivel foglalkozott?-kérdem nagyot sóhajtva.
-Titkár voltam, de végülis felmondtam, mert a munkaadóm szexuálisan zaklatott.-hajtja le fejét.
-Értem. Milyen nyelveken tud beszélni?-kérdezem unottan.
-Természetesen koreaiul, meg persze angolul, franciául, japánul, kínaiul, thaiul és olaszul.-sorolja a nyelveket. A szám tátva maradt.
-Mennyit foglalkozik a nyelvtanulással?-csuklik el a hangom.
-Szabadidőmben gyakorolom ezeket a nyelveket.-bólogat.
-Rendben. Ért a kiszolgáláshoz? Van tapasztalata ezekkel kapcsolatban?-vagyok még mindig meglepődve.
-Van, itt az önéletrajzom is.-adja oda a papírköteget. Végigolvasom és felnézek rá.
-Maga Kim Seokjin unokatestvére?-most veszem csak észre, hogy ez a fiú milyen gyönyörű.
-Honnan tudja? Direkt mondtam Namjoonnak, hogy ne mondja el! Nem szeretném, hogy azért ajánljon munkát, mert jó kapcsolataim vannak.-fogja fejét.
-Nem azért fogok. Hanem azért mert a legtöbb elvárásnak megfelel, a maradékot pedig túlteljesíti, ami rendkívül jó.

Édes szolgám 『taekook』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora