•19. fejezet (18+)

399 19 0
                                    

-Ah Mr. Jeon! Csináljon velem valamit!-nyögdécsel, miközben tangájában álló farkát az enyémnek érinti. Lemászik alhasamhoz, amire puszikat hint. Ujját beakasztja alsónadrágomba és egy szempillantás alatt letépi. Itt az alkalom, hogy fölé másszak. Most én fordítok a helyzeten. De úgy, hogy 69 pózba kerülünk. Tae lelkesen kezdi el verni a farkamat, mire én egy mély morgást hallatok. Eskü elmegyek már most. Széttárja lábait, hogy kényeztethessem. Finoman lehúzom róla csipkés bugyiját és olyat látok, amire nem számítottam. Összesen 7 kicsi aranykarika van beszúrva az ánusza fölé és alá is. Fölül 3, lent 4. Sosem néztem volna ki belőle.
-Tetszik?-kérdi, miközben lelkesen játszadozik a nyalókámmal.
-Nagyon.-pirulok ki és nyelvemet végighúzom bejáratától a makkjáig.
-Oh Jungkook!-sóhajtozik. Annyit érzek, hogy elnyeli nemességemet teljes egészében, mire a szájába élvezek.
-Ah Taehyung!-ordítok egyet. Kezembe veszem Tae kicsi farkát és gyorsan húzkodom rajta a bőrt. Nem kell sok, ő is eléri a mennyországot és szégyenlősen hajtja fejét mellkasomra.
-Nagyon jó volt.-suttogja, miközben hint a számra egy puszit.
-Egyetértek.-simogatom vékony karját.-Tae...nagyon szeretlek.-mondom neki, mire szemei csillogni kezdenek.
-Én is téged Kook.-ölel át.
-Lefürdünk?-nézek kaján vigyorral a fiúra, aki csak morcosan megrázza a fejét.
-Együtt nem! Csak külön.-lesz pirospozsgás gyönyörű pofija és kibújik az ágyból. Úristen. Mi lesz akkor, ha ténylegesen szeretkezünk?

Édes szolgám 『taekook』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora