•29. fejezet

244 11 0
                                    

Eltelt pár nap azután a forró este után. Tae sikítva fut be hozzám, a dolgozószobámba.
-Jungkookie! Terhes vagyok!-ugrál.
-Úristen!-szaladok oda hozzá és átölelem. Elkezd pityeregni.
-Felhívhatjuk a tesódékat?-kérdi.
-Természetesen.-bekapcsolom a Skype-ot.-Szia hyung!-köszönök Yoonginak.
-Hello! Oh, szia Tae! Jimin gyere ide, itt van Taehyung is.-kiált szerelmének, aki már röpül is. A kis drágám felmutatja a tesztet. Jimin a szája elé kap.
-Te jó ég! Gratulálok!-kezd el sikítozni.
-Köszönjük.-mondjuk egyszerre.
-Hívjátok fel anyuékat is. Biztos örülni fognak.-mondja Suga.-Na puszilunk benneteket. Gratulálunk!-bontják a hívást. Újabb megbeszélést indítok.
-Szia apa!-köszönök én.
-Várj egy kicsit fiam. Amióta nyugdíjba mentem, nem foglalkozom annyit gépekkel.-morog.-Drágám, gyere segíteni!-kiált anyának, aki már itt is terem.
-Szervusz fiam. Jaj, te vén szamár! Elfelejtetted bekapcsolni a kamerát. Nos, miért hívtál?-mosolyog.
-Taehyunggal nagy bejelenteni valónk van.-szerelmem behajol a képbe.
-Sziasztok!-köszön és felmutatja a tesztet.
-Jaj drágáim! Gratulálunk!-örül anya.
-De még mindig nem értem, hogy lehet...-kezdene bele apa a szokásos jelentéktelen monológjába, de anya tarkón vágja.-Mármint nagyon örülök, de akkor sem...-anya újból ad neki egyet.
-Azt mondja, hogy nagyon boldog és izgatottan várja az unokáját.-nevet anyám.
-Rendben, köszönjük.-röhögünk ezen Taehyunggal.-Mennünk kell, van egy meglepetésem a kis drágámnak.-mesélem büszkén.
-Ja, az amit mondtál. Rendben angyalkáim, menjetek. Pusziljuk az unokát!-vigyorog anya, én pedig lecsukom a gépet.
-Kire készülsz Kookie?

Édes szolgám 『taekook』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora