5. bölüm

42 27 13
                                    


Abim bana imrenerek bakıyordu ve nedenini bilmiyordum. "Sakın bir daha bu eve gelme. Seni burada görmek istemiyorum" Ben ne yapmıştım? Marak edip abime "Ben ne yaptım, neden beni evden kovuyorsun abi?" dedim. Abim "Bir katili evimde istemiyorum. Defol git burdan katil" dedi. Benden nefret ettiği belliydi.

Gördüğüm kabustan korkmuş bir şekilde uyandım ve yanımda Daisy vardı. "Efendim, iyi misiniz?" Yatağın yanındaki komodinin üzerindeki bardağa su doldurup bana uzattı. Suyu içtikten sonra "Daisy abim..." dedim. "İkizim rüyamda ölmüştü ve abim beni suçluyordu..." birden ağlamaya başladım ve devam ederek "Ben hiçbirşey yapmadım ikizime hiçbirşey yapmadım" dedim. Daisy ellerini sırtıma koyarak "Efendim bu bir kabustu, gerçek değildi" dedi.

"Efendim, size bir haberim var" haberi söyleyip söylememek arasında kalıp sonunda ağzını araladı ve "Bay Even... Bay Even ile evlenceginiz gün belli oldu" dedi. Bu sözleri duyunca hemen doğrulup "Ne?" dedim. "Ne zamanmış?"

"2 ay sonra " Hemen ayaklanıp Evan ile konuşmak için kapıya yöneldim ama kapı açılınca durdum. Kapıyı açan kişi içeri girdi ve kalın sesiyle ve alaycı bir şekilde "Geceliğin tatlıymış" dedi. Evan'ın benimle dalga geçmesi sinirimi bozuyordu. "Annenle veya babanla konuş" dedim sert bir şekilde. Evan "Lara, bu konu hakkında konuşmam gereken kişi annem veya babam değil. Lilith." Daisy öksürüp "Efendim, bence saygılı konuşsanız iyi olur sizi duyuyor"

"Peki onunla nasıl konuşabiliriz?"

"Lara onunla konuşamazsın."

"O karı tanrı mı yoksa korkak mı kimseye görünmüyor? Eğer öyleyse söylüyorum seninle evlenmeyeceğim ve kendi dünyama geri döneceğim. Zaman kavramı bile belli olmayan bir yerde yaşamak istemiyorum" çok sert çıkıştığımın farkındaydım ama burada daha fazla yaşamak istemiyordum ve Evan bunu bilmesine rağmen beni tutmaya devam ediyordu. Ayrıca bunların hepsi kral olmak içindi.

Evan derin nefes alarak "Lara, farkındayım herşeyin ama kardeşlerime güvenmiyorum. Beni kral veye kraliçe olunca öldürebilirler " dedi.

O kadar çok bağırıyorduk ki sonunda Olivia odama girip "Ne oluyor burada, niye bağırıyorsunuz?" dedi. Sesi sakindi ama sanki aslanın kükreyişi gibiydi. "Efendim Lara istemiyor. Evan ile evlenmek istemiyor" Daisy konuşana kadar orada olduğunun farkında değildim

"Başta da demiştim. Zorla güzellik olmaz." Bu sözlerim Olivia'yı sinirlendirmiş olacak ki onun elini yüzümde sert bir şekilde hissetmiştim. Bu benim için ilk değildi. Ne de olsa her hata yaptığımda annem tokat atardı ama bu seferki açıklanabilecek bir şey değildi.

"Burası senin dünyan değil. Bunu unutmasan iyi olur. Eğer böyle devam edersen senin için hiç iyi olmaz"

Evan annesine karşı çıkarak "Anne bir daha senin Lara'ya vurduğunu görmek istemiyorum. Eğer bir daha o elin Lara'ya kalksın o elini kırarım." Bir insanın başka bir insan için annesine karşı çıktığını ilk kez görüyordum ve annesini karşısına almasını sağlayan kişi benim kadar değersiz biriydi.

"Tanımadığın biri için annene karşı mı çıkıyorsun. Ben seni bunları yap diye büyütmedim. Kendine gel Evan"

Daisy "Efendim asıl siz kendinize gelin. Farkında mısınız karşınızdaki kişi veliahtın çifti. Eğer kuralları iyi hatırlamıyorsanız hatırlatayım 'Kanun 3469: Veliahtın çiftine zarar verecek herhangi birşey yapmak idam cezası ile sonuçlanacaktır.'"

DREA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin