"Bak bende ne var?" diyip çektiğim fotoğrafları ve videoları gösterdim."Güzelim çok güzel çekmişsin" dedi. Dedikleri şok olmamı sağladı. Mızmızlanıp sil demesi gerekirdi.
Biraz durduktan sonra "Tamam, şimdi sil" dedi. İşte beklediğim performans
"Gel de yakala Bay Veliaht" dedim ve koşmaya başladım.
"Lara beni yorma güzelim. Uzatma ve o fotoğrafları sil" dedi ve arkamdan koşmaya başladı. Silicem aşkım ama şimdi değil
Bir süre sonra sihirli aynaların olduğu tarafa doğru koşmaya başladım. Arkama bakıp Evan'ı kontrol edip yola devam edecektim. Bu yüzden arkamı döndüm ama onu göremedim ve arkamda bir gölge hissettim. O gölge elleriyle belimi bağladı ve kendine çekti. Yüzümüz yanyanaydı.
Arkamı döndüğümde "Güzelim yaşlıyım ben, yaşlıyı yormaya utanmıyor musun?" dedi.
"Sen de yaşından çok küçük biriyle evlenmeye utanmıyor musun aşkım?"
Telefonumu açıp fotoğrafları inceledim. "Gerçekten güzel çekmişim"
"Evet işte ama şimdi onları silmelisin"
"Niye? Kocamın komik ve sevimli suratını her zaman gormek icin galerimde saklayacağım"
"Olmaz, orada çok çirkinim"
"Vampir, sen gerçekte de çok çirkinsin""İnsan, kör müsün?"
"Yok" diyip çarpışan arabaya doğru ilerledim. Fotoğrafları silmemiştim ama silmeyi de düşünmüyordum.
Bağıra bağıra "Vampir, gel seni arabaya bindiriyim" dedim.
Hemen yanıma geldi ve " Sen mi süreceksin yoksa ben mi?" dedi.
"Sen"
"Ama ben sürmeyi bilmiyorum"
"Kafana göre sür"
"Evan, birşey dicem"
"De, güzelim"
"Dünyada gücünü kullanmak yasak ama sen kullandın"
İşaret parmağını dudağına yerleştirdi ve "Şşt sır olarak saklayalım" dedi.
Önden yürüyerek sözlerini devam ettirdi. "Ama sen Lara'sın, ceza almam için gider onlara söylersin" dedi.
"Aslında güzel fikir" diyip ona yetiştim ve çarpışan arabalara bindik. İkimiz birlikte bir arabaya bineceğiz sanmıştın ama o başka arabaya binmek istedi.
Çarpışan arabalardayken hep ona çarpıyordum ama o bana çarpan kişilere çarpıyordu.
"Evaan" diyip küsmüş gibi ellerimi göğsümde bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREA
VampireKüçüklüğümden beri sırtımdaki o izin doğum lekesi olduğunu düşünmüştüm ama o günkü olanlardan sonra o izin benim sonumun belirtisi olduğunu öğrendim. Bir vampir ve bir insan...