11. Bölüm

17 8 2
                                    


Eve gidene kadar duyduklarıma inanamadım ve şok içindeydim. Şuan motor sürüyordum.

Duyduklarımın şokunu atlatmak için bir yol bulmalıydım ve bu yolu denedim.

Bir süre motorsiklet sürdükten sonra eve geri döndüm.

Eve vardığımda kapıyı Evan açtı ve "Nerelerdeydin güzelim?"  dedi.

"Öyle gezdim"

Elini yanağıma koydu ve "İyi misin güzelim" dedi.

Dürüst olmak gerekirse iyi değildim ve iyi olur muydum bilmiyorum. Bir bebek karnımda...

"İyi değilim" dedim sakin bir ses tonuyla.

"Lara seni iyi anlıyorum. İstemiyorsun o bebeği."

"Sıkıntı bu değil"

"Ne o zaman?"

Karnıma dokunarak "Bu bebeğe annelik yapabilecek miyim? Sonuçta hiç anne olmadım" dedim.

"Güzelim, o zamana kadar eminim ki nasıl anne olacağını çok iyi bileceksin"

***
Ertesi gün Evan ile saraya gittik. Kral Rex bizi çağırmıştı. Akşam yemeği vakti oraya vardık ve onlara katıldık.

"Baba, sana bir haberim var"

"Dinliyorum"

"Dede oluyorsun" Rex kaslarını çattı ve anlamadığını belli etti.

Konuşmaya devam ederek "Efendim, hamileymişim. Bu yüzden dede oluyorsunuz" dedim istemeyerek.

"Ne yani hala mı olacağım?"

"Evet Emma, sen de Leia' da hala olacaksınız."

Gün boyunca canım sıkılıyordu ve bebekten bahsettiklerinde kendimi garip hissediyordum.

***

EVAN~

Bebeğim olduğunu öğrendiğim günün üzerinden 3 ay geçmişti. Lara artık ilk zamanlardaki gibi bunun için garip durmuyordu ve  Lara'nın bana olan samimiyeti artmıştı. Ayrıca Victoria ile Leo çok samimi duruyorlardı ve Victoria son zamanlarda hep Leo'nun yanındaydı.

"Evan, hadi gidelim"

Lara karşımda hafif eğilmiş bir şekilde ama ona rağmen kafasını bana döndürmüş bir pozisyondaydı. Üzerinde kırmızı şık ce yırtmaçlı bir elbise vardı.

"Hadi gidelim"

Bugün Leo'nun yanına gidecektik. Bu yüzden yola koyulduk. 3 ay boyunca Lara bana dünyadaki garip aletleri ve dünyada nasil yaşamam gerektiğini öğretti. Bu süre boyunca bana araba sürmeyi de öğretti. Ona aldığım ama asla onun kullanmadığı arabasıyla Leo'nun yanına gittik.

"Hoşgeldiniz" Leo bizi oturma odasına götürdü ve odada Kara ve Victoria vardı. Victoria'ya şaşırmadım içimden geçenler bunlardı.

Odaya girince Kara konuştu. "Sonuncunda geldiniz yoksa bu iki aşık yüzünden sıkıntıdan ölecektim"

"İki aşık?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DREA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin