EVAN~Lara şok olmuş bir şekilde üniversiteye bakıyordu.
"Evan, neden buraya geldik? Yoksa-" sözünü kesip "Evet, eğitim hayatın benim yüzümden yarıda kalamaz" dedim.
Lara'nın bu kadar sevineceğini hiç düşünmemiştim. Bana sarıldı ve "Dünyadaki en iyi vampirsin" dedi.
"Tabi, öyleyimdir. Bu arada sürprizim daha bitmedi." Bana sarılmayı bırakıp söyleyeceklerime odaklandı.
"Dünyayı ne kadar seviyorsun?"
"Şuna eminim ki sizin iç karartıcı krallıktan daha iyi. Hiç bu kadar kırmızıdan nefret etmemiştim." Aslında biraz haklıydı. Orası çok kırmızıydı.
"Ayrıca orası sanki çöldeymişim hissi veriyor. Çok sıcak"
"Peki, sana desem artık dünyada yaşayacağız ne dersin?"
"Hahahahah başka şaka var mı?"
"Ciddiyim" Lara yüzündeki ifadeyi görünce ciddi olduğumu anladı.
"ama şimdi değil. Daha ev bulamadım bize."
"Peki ya okul?"
"Ev bulana kadar krallıktan, okula okuldan krallığa. Anlaştık mı güzelim" diyip kolumu omzuna attım.
Elimi tutup omzundan çekti ve "Evan karşında bebek yok" dedi.
"Aynı bebek gibiysen benim ne suçum var"
"Yalnız o bebek dikkat et seni öldürmesin"
***
LARA~
Evan ile evlendiğimiz günden beri 1 ay geçmişti ve hala dünyada ev bulamamıştı. Okuldan saraya dönüyordum ve yanımda en yakın arkadaşım Lumine vardı.
"Lara, gelemediğin gün işlediğimiz konulara bence öncelik ver"
"O konuları biraz inceledim kolaysa oraya fazla çalışmaya gerek yok. Benim asıl çalışmam gereken yer diferansiyel denklemler"
"O zaman işin zor Lara" üniversitenin çıkışına varmıştık. O sırada Evan'ı gördüm ve onun yanına gittim.
"Nasılsın güzelim?"
"Lara, abin mi?"
"Hayır erkek arkadaşım"
"Haaa, hep bahsettigin şu Rahul"
"Adım Even" Lumine'in kafası karışmıştı ve olayları anlamaya çalışıyordu.
"Rahul'u artık sevmiyorum" Lumine anladığını kafasını sallayarak belli etti.
"Peki ne zaman tanıştınız?"
"6 yıl önce"
"6 yıl önce mi? Ben niye bilmiyorum?"
"Yanlış söyledim, 4 ay önce"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREA
VampireKüçüklüğümden beri sırtımdaki o izin doğum lekesi olduğunu düşünmüştüm ama o günkü olanlardan sonra o izin benim sonumun belirtisi olduğunu öğrendim. Bir vampir ve bir insan...