6. Bölüm

35 25 5
                                    


EVEN~

Lara sözlerime şaşırmıştı ve bir süre konuşamadı. Ablam Leia "Gerçekten mide bulandırıcısın Even." diyip odadan çıktı.

"Zevkin güzelmiş ama-" Lara sözlerini tamamlayacakken odaya iki kişi girdi: Lara'ya benzeyen bir kız ve o kızdan uzun bir adam. Adam Lara'yı yatakta görünce Lara'nın yanına geldi. O gelince yataktan kalkıp geriye doğru ilerledim. "Lara, iyi misin prensesim."

"Abi onu tanıyorsun ona asla birşey olmaz. Ne de olsa benim ikizim"

Lara karşındaki adama bir süre sarıldı ve ayrıldıklarında adam "Neredeydin kaç haftadır" dedi.

"Bilmiyorum"

Adam bize dönerek "yoksa- Victoria" dedi. Bu adam Victoria'yı nereden tanıyordu?

Victoria'ya baktığımda "Özür dilerim efendim, size söylemeliydim."

"Abi bu Evan, bilinmeyen evrenin kralı" dedi Lara beni göstererek. Lara'nın bana Evan demesini anlamıyordum ama şu kıza birinin benim adımın Even olduğunu anlatması gerekiyordu. Öksürerek bütün ilgiyi kendi tarafıma çekerek "Even" dedim.

"Bu da Victoria, Even'ın büyücüsü" Adam Lara'nın dediklerine gülümsedi. Şaşıracağını sandım ama o duyguya ait hiçbir şey yüzünde yoktu.

"O kitapları okumayı ne zaman bırakacaksın güzelim" Adamın sözleri bu oldu.

Lara adamı umursamadan bana dönerek "Evan bu da abim Leo ve ikizim Kara" dedi.

"Memnun oldum"

Victoria Leo'nun aklımı okumuş olacakki "Leo, Lara'ya zarar vardiğimiz yok. Beni tanıyorsun ona zarar verilmesine izin vermem."

"Beni 2 aydır sarayda tutan kimdi Victoria?"

"Ona sorun" diyerek beni gösterdi Victoria ve "Onun emirlerine uymalıyım yoksa..."

"Çok benziyorsunuz" konuyu kapatmak için ağzını açtım ama bu kelimelerim saçma bir sohbet olacağının göstergesiydi.

"Acaba neden Evan?"

Tam konuşacakken odaya doktor girdi ve Lara'nın iyi olduğunu sadece birkaç gün dinlenmesi gerektiğini söyledi ve hastaneden çıktık. Lara benimle konuşmak istediği bir konu olduğunu Victoria, abisi ve ikizine söyleyip sessiz bir yere götürdü. "Evan" sesi birşey istediğini belli ediyordu. "Sana birşey dicem, abimin evine gidebilir miyim onu çok özledim"

Anlamıştım

"Olmaz, sana yine birsey olursa"

"Onun olasılığı kaç biliyor musun, çok düşük bir olasılık o. Ayrıca sen beni seviyorsun dimi? O zaman beni üzme"

DREA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin