7. Bölüm

35 25 10
                                    


Lilith birşey söyleyecekken yanımıza Evan geldi.

"Merhaba Efendim" dedi Evan eğilerek Lilith'e. Sonra elini sırtıma koyup "Güzelim simdi daha iyi misin?" dedi.

"İyiyim teşekkürler aşkım"

"Pekala, salona gidelim mi? Bizi bekliyor herkes"

"Tamam gidelim"

Evan'ın koluna girip salona gittik. İçeri girdiğimizde yerimize oturduk. Bir süre sonra bir şarkı çalındı ve Evan kalkıp yanıma geldi ve hafif eğilip ellerini uzattı.

"Bu dansta bana eşlik eder misin karıcım"

"Tabii" diyip ayağa kalktım ve Evan'ın elini tuttum. Birlikte dans pistine gittik ve ellerini belimde bağladı. Ben de ellerimi onun boynuna doladım.

Şarkı Romeo ve Juliet'i kısaca anlatıyordu.

We were both young when I first saw you
I close my eyes, and the flashback starts
I'm standing there on a balcony in summer air
see the lights, see the party, the ball gowns
see you make your way through the crowd
and say, "hello"

Şarkıyı söyleyen kadına eşlik edip içimden şarkıyı söylemeye başlamıştım ve galiba şarkıya cok odaklamıştım. Çünkü gözlerimi açınca Evan'ın bana garip bir şekilde baktığını farkettim.

"Şarkıyı galiba çok sevdin"

"Romeo ve Juliet'i okuduktan sonra çok dinlerdim."

"Demek biliyorsun"

"Evet ama normal değil mi? O şarkıyı yazan kişi dünyalı"

"Senin sevdigin şarkılara uymuyor çünkü"

"Telefonumu mu kurcaladın"

"O gün artık senin olsun dememiş miydin? Ben de anlamak icin teker teker o kutulara bastım ve dinlediğin şarkıları buldum. Hepsi çok gürültülüydü."

"O gürültü dediklerin dünyada eser olarak görülüyor. Sizin jazz ya da aşk şarkılarınızdan daha iyi onlar"

"Zevkler ve renkler tartışılmaz Lara."

"Sadece sevmediğimi söylemek istemiştim"

Bir süre sonra sessizlik oluştu ve bu sessizlik rahatsız olmamı sağlıyordu ama bir süre bu sessizliğe alışmalıydım. Bu sessizlikten faydalanarak şarkıyı söylemeye devam ettim.

cause you were romeo, I was a scarlet letter
and my daddy said, "stay away from Juliet"
but you were everything to me
I was begging you, "please, don't go," and I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
you'll be the prince and 'll be the princess
It's a love story, baby, just say "yes"

İçimden "Siktir" diye haykırdım. Yanlışlıkla şarkıyı sesli bir şekilde söylüyordum ama bunu biraz geç farkettim. Dişlerimi belli ederek gülümsedim ve Evan sanki komik birşey gibi gülüyordu.

DREA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin