ŞAKA MI,ŞANS MI? 8. BÖLÜM

36 5 8
                                    

Soo-Ah yemeğini yedikten sonra odasına ödevlerini bitirmeye gitti.Çok fazla ödevi olmadığı için de hemen bitirdi.Sonra geceliklerini giyip yattı.

Sabah saat 7.30 da uyandı ve hızlıca üstünü giyindi.Dün ıslandığı için bugün hapşırıyordu ve burnu akıyordu.Ve hepsi zeki arkadaşı Sonyeon sayesindeydi.Ama çok önemsemedi ve evden çıkıp okula doğru yürümeye başladı.

Biraz sonra okula varmıştı.Yavaş yavaş sınıfına ilerledi.O sırada birisi kulağına üfledi,bu tabi ki Sonyeon'du. "Ne yapıyorsun Sonyeon?" Diye sordu Soo-Ah. "Sanada günaydınnn!" Dedi mutlu bir şekilde Sonyeon. "Günaydın Sonyeon'cuğum." Dedi ve yürümeye başladı.Sınıfa girdiğinde çantasını bırakıp hemen sırasına oturdu.Burnu fena derecede akıyordu.Kesinlikle hasta olacaktı,çünkü hep böyle oluyordu.

Bir kaç dakika sonra hoca geldi.Şimdi matematik projelerini kimin kim ile yapacağını söyleyecekti.Merak ediyordu açıkçası Soo-Ah,sadece merak ettiğini göstermiyordu.

"Evet çocuklar,size projeleri kiminle yapacağınızı söyleyip boş bırakacağım çünkü biraz işim var." Dedi matematik hocası ve bir kağıt çıkardı.Bu kağıtta projeleri kimin kim ile yapacağı yazıyordu.Hoca kağıdı çıkardı ve okumaya başladı. "Areum ve Tae,Sonyeon ve Jisung,Yuqi ve Felix,Kazuha ve Jin,Yeji ve Hyunjin,Eun-Si ve Jeongin,Jennie ve Chan,Jihyo ve Seungmin..."

Soo-Ah nefesini tutmuş bir şekilde hocanın Minho'yu söylememesi için dua ediyordu.Çünkü eğer Minho ile yaparsa,her matematik projesi konusu açılınca arkadaşları rahat durmayıp tabii ki Soo-Ah'a sürekli Minho ile çok yakıştıklarından bahsedeceklerdi.Bunun için projeyi Yunjin veya Changbin ile yapmayı istiyordu.

"Yunjin ve Changbin,son olarak da Soo-Ah ve Minho." Dedi ve sözünü bitirdi matematik hocası. "Hayır." diye fısıldadı kendi kendine Soo-Ah.Yine istemediği şey olmuştu.Yine Soo-Ah için bir sıkıntı yoktu ama arkadaşları...

Ders boş olduğu için telefonuna bakmaya başladı Soo-Ah.Sonra kızlarla olan gruptan mesaj geldi.

*HÖMÜYARLAR ADLI GRUPTAN ÜÇ YENİ MESAJ*

Evet saçma ama gruplarının adı buydu,ve bu ismi tabii ki Sonyeon bulmuştu ve hatta iki kelimenin birleşimi ile koymuştu ismi.O iki kelime de "Hömünükler" ve "Hıyarlar" 'dı.Sonyeon iki ismi de koymak istediğinden böyle bir çözüm bulmuştu.

*Sonyeon:Soo-Ah.

*Areum:Soo-Ah.

*Eun-Si:Soo-Ah.

*Soo-Ah:Efendim,efendim ve efendim.

*Sonyeon:Projeleri bence çok uygun kişiler birlikte yapıyor,değil mi?

*Soo-Ah:Ha sen Changbin yerine Jisung ile yaptığın için mutlusun yani projeyi?

*Sonyeon:Hayır,ben öyle bir şey demedim,tabii ki Changbin ile yapmayı daha çok isterdim ,

*Sonyeon:Ama,

*Sonyeon:Jisung ile de arkadaş olduğumuz için,bir şey olmaz.

*Soo-Ah:Anladım.

*Areum:E sence nasıl,proje dağılımı?

*Soo-Ah:Normal.

ŞAKA MI,ŞANS MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin