"Ne?" Dedim şaşkın bir şekilde. "Çok güzelsin Soo-Ah." Deyince tekrar şok oldum,hatta biran konuşmayı unuttum. "T-teşekkür ederim." Dedim.Sonra hızlıca konuyu dağıtmak için konuştum. "Eee,şey hadi artık başlayalım,Cuma gününe bitmesi lazım bunun." Dedim ve eve girdim.Minho da güldü ve arkamdan o da girdi. "Sakin ol şampiyon." Dedi. "Ben sakinim zaten,neyse hadi devam edelim." Dedim kâğıtları çıkarırken.Kâğıtları çıkarınca hemen yapmaya başladık.
Biz baya yapmaya devam ettik.En sonunda Minho elinde duran kalemi masaya bıraktı. "Soo-Ah,bence yarın devam edelim." Dedi. "İyi peki." Dedim ve ayağa kalkıp kâğıtları toparladım ve ona uzattım. "Sende kalsın,benim kaybetme olasılığım var çünkü."
"Tamam." Dedi ve elimden alıp çantasına koydu.Sonra birlikte kapıya doğru gittik.Kapıyı açınca tam karşımda Sonyeon'u gördüm.Tabii yanımda da Minho vardı.O an iç sesimin söylediği tek şey 'Sıçtın sen Soo-Ah.' oldu.Sonyeon ikimizi görünce sırıttı. "Aa Minho sen burada mıydın?" Diye sordu. "Evet Sonyeon,proje ödevi için buradaydı." Dedim hemen. "Hımm,anladım." Dedi sırıtmaya devam ederek. "Tamam,ben artık gideyim.Görüşürüz." Dedi Minho. "Görüşürüz." Dedim bende,o sırada Sonyeon kendini içeri attı. "Demek proje ödevinden dolayı buradaydı." Dedi ve kahkaha attı. "Evet Sonyeon,ama sen yine yanlış anlıyorsun!" Dedim sinirle. "Ben yanlış anlamıyorum,kanka ısrar etme siz çok yakışıyorsunuzz!" Dedi Sonyeon heyecanla. "Ama sadece sen,Areum ve Eun-Si yakıştırıyorsunuz,başka kimse değil."
"Sen öyle san." Dedi,hemen kaşlarımı çattım. "Ne?" Dedim. "Ben sana sizi yakıştıranların tam listesini söyleyeyim,ben,Areum,Eun-Si,Changbin,Felix,Seungmin,Chan,Hyunjin,Jeongin,Jisung.Evet sizi toplam ON KİŞİ yakıştırıyor Soo-Ah.Sadece biz üçümüz değil." Dedi ve tekrar gülmeye başladı. "Of ya,onlar nasıl yakıştırmış." Dedim sinirle. "Ya da bekle,ben sadece bu kadarını biliyorum ama sınıftakilere hiç sormadım,belki onlar da yakıştırıyorlar." Dedi. "Belki yakıştırmıyorlar Sonyeon." dedim ve ofladı. "Of her neyse,bir şey diyeceğim,Minho nasıl o kadar yüksek aldı?Hepsi onun gelmediği günler işlenen konulardı." Dedi merakla. "Bilmiyorum." Dedim sadece. "Emin misin?" Diye sordu.Kaşlarımı çatarak ona baktım. "Ne demek istiyorsun Sonyeon?" Diye sinirle sordum. "Kopya vermiş olabilir misin?"
"Hayır,vermedim." Dedim önüme dönerken. "Kanka Valla söylersen ne bugünlük için sizi yakıştıracağım,ama yine de söz veremem,ne de birisine söyleyeceğim." Dedi. "Of ya,tamam birazcık vermiş olabilirim.Ama ben hızlıca bitirince ona baktım,sadece üç tane şey yazıyordu,açıkçası 15 almasını istemedim.Çünkü ona orada haksızlık yapılıyordu." Dedim. "İyi yapmışsın,ben olsam bende yapardım." Dedi bana gülümseyerek. "Ha dalga falan geçmeyeceksin yani?"
"Hayır geçmeyeceğim." Dedi. "Neyse,Soo-Ah diyorum ki,acabaa..." Dedi sonra. "Sonyeon uzatmadan mı söylesen acaba?" Dedim dayanamayıp. "Öf tamam ya,hepimiz dışarı mı çıksak,nasıl olur?" Diye sordu. "Hepimiz?" Diye sordum,o da bana malmışım gibi baktı. "Öf işte ya sorgulama.Hadi ben seni dışarıda bekliyorum." Dedi ve ayağa kalktı. "İyi tamam,iki dakikaya aşağıdayım." Dedim o çıkarken ve kapıyı kapattım.Hemen odama gidip üstümü değiştirdim ve telefonumla anahtarımı alıp evden çıktım. "Geldim."
"Heh,hadi gidelim." Dedi koluma girerek. "Ee,yine hangi kafeye gideceğiz?" Diye sordum gülerek. "Yok,bu sefer kafe değil,park." Dedi Sonyon da. "Park mı?Neyse daha iyi.Yine kafeye gitmektense park daha iyi." Dedim yürümeye devam ederken.Biz konuşa konuşa parka ilerlemeye devam ettik.Bir kaç dakika sonra parka gelmiştik.Daha sadece kızlar vardı,ya da belki de sadece onlar olacaktır. "Selammm!" Dedi Sonyeon hemen kızların yanına giderken. "Evet Sonyeon yine her zamanki gibi aşırı enerjik." Dedi Areum gülerek. "Enerjik olmak iyidir." Dedi Eun-Si de gülerek.Bende hafifçe güldüm ve yanlarına oturdum. "Ee diğerleri nerede?" Diye sordu Sonyeon.Demek ki sadece kızlar olmayacakmış. "Bilmiyorum." Dedi ve Sonyeon ile ikimize baktı değişik bir şekilde. "Ne oldu Areum?Neden değişik baktın?" Diye sordum. "Ya siz çok benziyorsunuz,Allah'ım bunu bir tek ben mi fark ediyorum ya?" Dedi Areum. "Aslında bende benzetiyorum ama,sonuçta insan insana benzemez mi?Yani işte öyle bir şeydi." Dedi Eun-Si de bize bakarak. "Ayy Soo-Ah,acaba DNA testi mi yaptırsak,belki kardeş çıkarızz!" Dedi Sonyeon. "Öf saçmalama Sonyeon,böyle saçma bir benzemeden dolayı paramızı boşa mı harcayacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKA MI,ŞANS MI?
ActionDedesi ile yaşayan onuncu sınıf öğrencisi Soo-Ah bir gün dedesini kaybeder.Bunun için büyük bir çöküş yaşar.Ama belki doğan bir aşk onun eski Soo-Ah olmasına yardım edebilir...