Text commands #20

65 0 3
                                    


Remember that one warning of "Warning this story will have a lot of sexual harassment" or something like from the beginning. Well, this is where that warning is true.

𝕊𝕦𝕟'𝕤 ℙ𝕆𝕍

𝕀 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕕 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕥 𝕦𝕡 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕... 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟. (𝕋𝕙𝕖𝕪'𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕔𝕙𝕖𝕤. 𝕨𝕙𝕪 𝕕𝕠𝕖𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕝𝕠𝕠𝕣?) 𝕀 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕗𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕗𝕥 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕖𝕒𝕕. "𝕊𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕨𝕖𝕝𝕝 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡." 𝕀 𝕡𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕞𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕡𝕦𝕣𝕣 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖. 𝕀 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖. 𝕀 𝕤𝕙𝕒𝕜𝕖 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕔𝕝𝕖𝕒𝕣 𝕞𝕪 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕖𝕟𝕕𝕖𝕣. (ℙ𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕚𝕥'𝕤 𝕒 𝕊𝕒𝕥𝕦𝕣𝕕𝕒𝕪 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪.) 𝕀 𝕤𝕢𝕦𝕚𝕟𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕠𝕚𝕟𝕥 𝕞𝕪 𝕗𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕪'𝕤 𝕕𝕒𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕦𝕣𝕖 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕚𝕥'𝕤 𝕒 𝕊𝕒𝕥𝕦𝕣𝕕𝕒𝕪. "𝔽ℝ𝔼𝔼𝔻𝕆𝕄" 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕦𝕥 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕖𝕕𝕝𝕪 𝕥𝕠 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕒 𝕘𝕣𝕠𝕒𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕞𝕪 𝕣𝕠𝕠𝕞. 𝕀 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜 𝕞𝕪 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕖𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕒𝕕 𝕖𝕩𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟. "𝕐𝕠𝕦 𝕠𝕜𝕒𝕪 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡?" 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕤𝕙𝕠𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕒𝕟𝕚𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕙𝕚𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜. 𝕄𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖. (𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖𝕟'𝕥 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕦𝕡...) "𝕄𝕠𝕠𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡?" "𝐘𝐞𝐚𝐡 𝐒𝐮𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩?" 𝕄𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟. (ℍ𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕊𝕦𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡. 𝔾𝕦𝕖𝕤𝕤 𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕤𝕦𝕞𝕖𝕕 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕀 𝕕𝕚𝕕.) "𝕎𝕖... 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥?" "𝐘𝐮𝐩... 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤... 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰..." ℍ𝕖 𝕘𝕠𝕥 𝕠𝕗𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕡𝕒𝕤𝕥 𝕞𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖. "𝕄𝕠𝕠𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡 𝕨𝕒𝕚𝕥." 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕡𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕓𝕓𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕒𝕕 𝕖𝕩𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟. "ℂ-𝕔𝕒𝕟... ℂ𝕒𝕟 𝕀 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕪𝕠𝕦? 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥 𝕪𝕠𝕦." 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕤𝕙𝕠𝕠𝕜 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕤𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕕𝕖. 𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕒 𝔹𝕖𝕖𝕓 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕗𝕗 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕚𝕞𝕞𝕖𝕕𝕚𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕒 𝕡𝕒𝕟𝕚𝕔. ℍ𝕚𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕔𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕞𝕠𝕦𝕥𝕙 𝕥𝕠 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕟𝕠𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘. ℍ𝕖 𝕣𝕒𝕟 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥. "𝕄𝕠𝕠𝕟!" 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕥𝕖𝕕. 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕡𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕞𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕞𝕖. "𝐈-𝐢𝐭'𝐬 𝐌𝐨𝐨𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩." ℍ𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕗𝕚𝕣𝕞𝕝𝕪 𝕪𝕖𝕥 𝕤𝕙𝕒𝕜𝕚𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕝𝕖𝕨 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕚𝕣𝕖. 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕝𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕚𝕘𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕚𝕖𝕕 𝕖𝕩𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟. (𝕀'𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕞𝕖 𝕤𝕠 𝕞𝕒𝕟𝕪 𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕠... 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖𝕕 𝕪𝕠𝕦... 𝕪𝕖𝕥 𝕀 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖 𝕚𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥.)

SunxMoon Where stories live. Discover now