𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐚𝐬𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐟𝐫𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐭 𝐨𝐧 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲. 𝐌𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐧𝐨 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬. 𝐀𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐮𝐢𝐭. "𝐖𝐡𝐞𝐫𝐞?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠. "𝐘𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲?" M: I missed you so much. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐩𝐮𝐩𝐩𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧? 𝐇𝐨𝐰 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐈 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫?" M: A... year... 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐮𝐩 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝. "𝐒𝐮𝐧... 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥..." 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲. M: I broke them after I relalized you weren't going to be an easy fix. "𝐎𝐡..." 𝐈 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐈 𝐡𝐞𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐬𝐤. "𝐅𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐬𝐬." M: Moony... 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐤𝐧𝐞𝐥𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲. 𝐇𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐢𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐬𝐚𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞. M: Sun and Bonnie are still in an relastionship while Sun started to drink after your death a lot more often with Bonnie, and Bonnie pressing Sun into trying to marry him alreadly. I have... started to smoke and worked on you to much that I stopped playing my shows and got replaced with Bonnie. I started to watch the Moon every night on the roof. The rest of the gang are worried for me and Sun. . . 𝐈 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐛 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐞𝐦𝐛𝐥𝐞. "𝐀𝐦 𝐈. . . 𝐓𝐨-*𝐠𝐚𝐬𝐩* 𝐥𝐚-𝐥𝐚𝐭𝐞?" 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐡𝐞𝐫. "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞... 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤... 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?" 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐬 𝐈 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫. 𝐌𝐲 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐈 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫. "𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬... 𝐃𝐨 𝐈?" M: No but Yes? Look just trust me. 𝐇𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐛𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐒𝐮𝐧 𝐱 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐟𝐚𝐧𝐚𝐫𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐝𝐨𝐬 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐚𝐬𝐩. "𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐡𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞?" 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐝𝐠𝐞𝐭. 𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐤𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐒𝐮𝐧 𝐩𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐞. 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐒𝐮𝐧. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐢𝐭𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐚𝐧𝐤𝐞𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐩. 𝐈 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐩𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐢𝐭. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝𝐬 𝐈 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐩𝐥𝐮𝐬𝐡𝐢𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱𝐞𝐝. M: You want to go to the bar with the others? 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭. "𝐎-𝐨𝐤𝐚𝐲..." 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐜𝐫𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞. M: The bar can wait a little~ 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐬 𝐈 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐦𝐲 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞. 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐫𝐚𝐦𝐛𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐨𝐮𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲. 𝐇𝐮𝐠𝐞 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐬 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝. "𝐌𝐨𝐧𝐡𝐚𝐭𝐲! 𝐒𝐭𝐚𝐡𝐨𝐩!" 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐚𝐬 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐄𝐥 𝐂𝐡𝐢𝐩𝐬.
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.