I'm losing motavtion so I'll try to end this quick!𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐒𝐮𝐧 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐲𝐚𝐰𝐧𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞. 𝐆𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐈 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐒𝐮𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐡𝐨𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐛𝐢𝐠. 𝐈 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞. "𝐇𝐞𝐲 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲!" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝. M: Did you... fuck Sun in ypur charging pod? 𝐈 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞. M: Good on you man! 𝐇𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐦𝐲 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬. M: Looks like they came in sooner then I expected. "𝐎𝐡 𝐧𝐢𝐜𝐞!" 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐩𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐫𝐞𝐠𝐮𝐚𝐥𝐫 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤. "𝐇𝐞𝐲 𝐒𝐮𝐧𝐧𝐲!" 𝐈 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡. "𝕀 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕦𝕞... ℂ𝕝𝕠𝕥𝕙𝕖𝕤." 𝐇𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐮𝐧." 𝐇𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐞𝐨𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧. M: Hey babe! 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐮 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐚𝐬 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲. F: Get ready! We're going ro the bar tonight! "𝐁𝐞𝐭!" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐞𝐱𝐢𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧'𝐬 𝐫𝐚𝐲𝐬 𝐬𝐩𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐢𝐧𝐠. M: Come on guys. Sun, do you mind informing Bonnie? Then you can catch back up with us. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝.
Meanwhile they walk towards the bar.
𝕊𝕦𝕟'𝕤 ℙ𝕆𝕍
𝕀 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕕𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕖 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕕𝕣𝕚𝕟𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕒𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕝. "ℍ𝕦𝕟𝕟𝕪?" 𝕀 𝕒𝕤𝕜 𝕒𝕤 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕠𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕖𝕒𝕕 𝕀 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕠𝕒𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖𝕕 𝕒 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕𝕖𝕣. ℍ𝕖 𝕤𝕦𝕟𝕘 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕝𝕒𝕞𝕞𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕠𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕. 𝕋𝕙𝕖 𝕘𝕝𝕒𝕤𝕤 𝕤𝕙𝕒𝕥𝕥𝕖𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕤 𝕀 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕝𝕠𝕠𝕣. "WHAT DO YOU WANT?!" "𝕄-𝕞𝕟..." 𝕀 𝕨𝕙𝕚𝕞𝕡𝕖𝕣 𝕒𝕤 𝕥𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕗𝕖𝕝𝕜 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕤𝕒𝕥 𝕦𝕡. "𝕀-𝕀... 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕥𝕠 𝕚𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕖, 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪, 𝕄𝕠𝕠𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝔽𝕣𝕖𝕕𝕕𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕣." ℍ𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕔𝕣𝕠𝕦𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕗𝕣𝕠𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕞𝕖. "Sʜᴜᴛ. Uᴘ. YOU'RE GOING TO CLEAN UP THE GLASS AND GO TO THE BAR AFTER I ARRIVE THERE! GOT IT?!" 𝕀 𝕟𝕠𝕕𝕕𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕗𝕖𝕒𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜𝕖𝕕 𝕠𝕗𝕗 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪. 𝕀 𝕘𝕠𝕥 𝕦𝕡 𝕒𝕤 𝕓𝕖𝕘𝕒𝕟 𝕥𝕠 𝕔𝕜𝕖𝕒𝕟 𝕒𝕤 𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕡𝕠𝕤𝕤𝕚𝕓𝕝𝕖.
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.