𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐈 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈'𝐦 𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞𝐝. 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩. 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐞𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐡𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐝 𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞 𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐈 𝐝𝐨 𝐭𝐨 𝐩𝐚𝐬𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞? 𝐄𝐥 𝐂𝐡𝐢𝐩𝐬? 𝐍𝐚𝐡. 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈'𝐯𝐞 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐭𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥. 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞? 𝐍𝐨𝐩𝐞, 𝐡𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐛 𝐥𝐞𝐠𝐬. 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐡𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬. 𝐈 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐄𝐡, 𝐰𝐡𝐲 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐧𝐞𝐞𝐝 30 𝐦𝐢𝐧𝐭𝐮𝐞𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬." 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭.
Once he arrived at parts and service.
𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐈 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐢𝐧 𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐢𝐧𝐣𝐮𝐞𝐫𝐝 𝐰𝐫𝐢𝐬𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐥𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐬𝐡 𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐩𝐚𝐥𝐦. 𝐈 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞'𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐛𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐠𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬. "𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐩𝐚𝐢𝐧." 𝐈 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐑𝐨𝐜𝐤 𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐑𝐨𝐰 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭.
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.