Repairs #23

49 0 0
                                    

𝕊𝕦𝕟'𝕤 ℙ𝕆𝕍

𝕀 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕠𝕗 𝕒𝕟 𝕚𝕞𝕡𝕒𝕔𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕞𝕖 𝕘𝕒𝕤𝕡 𝕒𝕤 𝕀 𝕠𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕕𝕖𝕤𝕡𝕣𝕖𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣𝕚𝕝𝕪. "𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖?!" 𝕀 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕟 𝕒 𝕡𝕒𝕟𝕚𝕔 𝕒𝕤 𝕀 𝕗𝕖𝕝𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕡𝕦𝕤𝕙 𝕞𝕖 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖. "𝐍𝐠𝐡... 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲... 𝐬𝐢𝐫." 𝕀 𝕗𝕝𝕦𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕔𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕𝕤 𝕒𝕤 𝕚𝕗 𝕥𝕠 𝕤𝕥𝕠𝕡 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘. 𝕋𝕙𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕟𝕠𝕥𝕚𝕔𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕚𝕝 𝕕𝕣𝕚𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕣𝕚𝕟𝕘𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟 𝕤𝕚𝕕𝕖. "𝕄𝕠𝕠𝕟?!" 𝕀 𝕣𝕦𝕤𝕙𝕖𝕕 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕙𝕖 𝕤𝕝𝕠𝕨𝕝𝕪 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕗𝕠𝕣𝕨𝕒𝕣𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕝𝕠𝕦𝕕 𝕥𝕙𝕦𝕕. "𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜!" 𝕀 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕒𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝕀 𝕙𝕖𝕝𝕕 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥. 𝕋𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕨𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤. "Hᴇʏ, Mᴏɴᴛʏ. Wᴇ ɴᴇᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴏᴠᴇʀ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴇᴛʀᴀɴᴄᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ sᴜᴘᴇʀsᴛᴀʀ ᴅᴀʏᴄᴀʀᴇ ɴᴏᴡ." M: Why? "𝕄𝕠𝕠𝕟𝕪'𝕤 𝕙𝕦𝕣𝕥! ℝ𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕓𝕒𝕕𝕝𝕪! ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪!" 𝕀 𝕚𝕟𝕥𝕣𝕦𝕡𝕥𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕕 𝕒 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕦𝕡 𝕓𝕖𝕖𝕓. 𝔸 𝕗𝕖𝕨 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕𝕤 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕠 𝕠𝕡𝕖𝕟 𝕗𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕤𝕙𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕄𝕠𝕠𝕟. 𝕊𝕟𝕒𝕥𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕞𝕪 𝕘𝕣𝕒𝕤𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕒𝕣𝕔𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕡𝕣𝕚𝕟𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕖𝕙𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕡𝕠𝕕 𝕥𝕠 𝕡𝕦𝕝𝕝 𝕠𝕦𝕥 𝕒 𝕨𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕔𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕚𝕟 𝕚𝕥. ℝ𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕣𝕧𝕚𝕔𝕖𝕤. (ℍ𝕠𝕡𝕖𝕗𝕦𝕝𝕝𝕪) 𝕀 𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕒𝕝𝕝 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕞𝕪 𝕝𝕖𝕘𝕤 𝕤𝕠𝕣𝕖𝕟𝕖𝕤𝕤. 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕔𝕠𝕠𝕡𝕤 𝕞𝕖 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕟𝕤 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕄𝕠𝕠𝕟.

After they made it to parts and service.

𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖𝕕 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕖𝕡𝕥 𝕦𝕡 𝕓𝕪 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖'𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕. 𝕀 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕖𝕕 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝕒 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕒𝕣𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕀 𝕣𝕖𝕥𝕦𝕣𝕟 𝕞𝕪 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕥𝕠 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪. 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕠𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕣𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕤𝕡𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕤. 𝕊𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕔𝕦𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥 𝔽𝕣𝕖𝕕𝕕𝕪'𝕤 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕥𝕠 𝕞𝕒𝕥𝕔𝕙 𝕄𝕠𝕠𝕟'𝕤 𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟 𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟𝕥. ℙ𝕦𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕥 𝕚𝕟 𝕒𝕤 𝕄𝕠𝕠𝕟'𝕤 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕟𝕠𝕨 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕣𝕦𝕤𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕚𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕡𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕚𝕝. 𝕆𝕟𝕔𝕖 𝕕𝕠𝕟𝕖, 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕡𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕦𝕤𝕙𝕤 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕡𝕦𝕥𝕖𝕣. 𝔽𝕣𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕖𝕖𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕪𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕢𝕦𝕚𝕔𝕜𝕝𝕪 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕤 𝕥𝕠 𝕦𝕤. ℍ𝕖 𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕒 𝕓𝕦𝕥𝕥𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕝𝕠𝕔𝕜𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕠𝕕'𝕤 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕠𝕗𝕗 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕝𝕒𝕤𝕤𝕖𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤. ℙ𝕦𝕗𝕗𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕟𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕓𝕣𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕚𝕘𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕦𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕝𝕒𝕤𝕤𝕖𝕤. 𝕎𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕖𝕒𝕤𝕥𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨. "𝕀𝕤 𝕙𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕠𝕜𝕒𝕪?" 𝕀 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕚𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕤 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕣𝕒𝕔𝕜𝕤. M: Why would you care? Didn't care to listen to him then why listen now. 𝕄𝕪 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕣𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕠𝕦𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕙𝕠𝕝𝕕𝕤 𝕞𝕪 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕙𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕. 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕔𝕠𝕗𝕗𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘. (𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕚𝕕 𝕀 𝕕𝕠...) 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕤𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕓𝕦𝕥 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕝𝕚𝕗𝕥𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕖𝕕 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕚𝕟 ℝ𝕠𝕔𝕜𝕤𝕥𝕒𝕣 𝕣𝕠𝕨.

Monty's POV

I scoffed and left. (Yeah... really cares now all of a sudden... idiot.) I groweld softly as I went to my room before thtowing my glasses off my face. Sitting on the couch roughly as I cover my eyes and snarl as I cryed violently. (He's dead. . . At least for now... I will fix him.) I stood up and puffed my chest as I took a breath and panted out a heavy sigh. "I will bring you back." I said firmly as I picked up my glasses and broke them. Heading towards El Chips for a quick drink.

And that's the end of this story! Like it?~ Probably not. 🤣





































































Why are you still reading? Not satisfied are you?~






























































Fine. Enjoy some info over the last YEAR! >:3

Monty has not been doing well and spends most of his time in parts in service missing most of the shows so Bonnie had to replace him. Bonnie has been wanting for Sun to marry him as Sun keeps saying no. But Bonnie keeps presuring him. Sun hasn't delt with Moon's death well either. Drinking with Bonnie more often than not. Monty starting to smoke(Shut up I know they're animatronics but just use ✨Imaganation✨) And seeing the Moon every night ontop of the roof. The rest have grown concerd for Monty and Sun. Monty has been building Moon ever since he finally got the parts and the daycare has been HARD WORK for Sun since Moon's death.

Now to the present.

Monty's POV

Today was the day. (Please be the one this fucking time.) I sighed and finished up Moony's eyes before walking out the pod and turning him on.

𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧.

Cliff hanger~ >:)




SunxMoon Where stories live. Discover now