𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕𝐈 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐭𝐨 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲'𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐞 𝐢𝐧. 𝐈 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐠𝐫𝐚𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐏𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐨𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐲, 𝐝𝐮𝐬𝐭𝐲, 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐏𝐥𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐚 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐢𝐩𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐪𝐮𝐚𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐜𝐫𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐚 𝐬𝐥𝐢𝐭 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐢𝐩𝐞. 𝐖𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐠𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐬𝐥𝐢𝐭. 𝐌𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐢𝐜𝐤 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐞𝐥. 𝐖𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭. 𝐏𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥 𝐚𝐬 𝐈 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐞𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫/𝐨𝐧. 𝐈 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥 𝐚𝐬 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐥𝐟𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥. 𝐏𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐫 𝐝𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐟𝐥𝐨𝐚𝐭𝐬 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲. 𝐈 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐢𝐬𝐞 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐎𝐩𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬. 𝐈 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐬 𝐈 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧. "𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐨𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮." 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐠𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞. (𝐇𝐞𝐡. 𝐍𝐨𝐰 𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐲 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐬.) 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐈 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐮𝐬𝐭𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐏𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐫 𝐝𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐫𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐢𝐥 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐝𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝. 𝐇𝐢𝐦 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐣𝐚𝐰 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐫 𝐝𝐮𝐜𝐤 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐲𝐬 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡. 𝐏𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐬𝐪𝐮𝐞𝐚𝐤. "𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐧𝐝𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐭. 𝐋𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐫𝐚𝐩 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐢𝐠𝐡. "𝕎𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕨𝕣𝕠𝕟𝕘?" 𝐒𝐮𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐬 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐭𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐜𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐮𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐲 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠. "𝐀𝐬𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲. 𝐈'𝐦 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠." 𝐈 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. 𝐀𝐧𝐝 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐥'𝐬 𝐞𝐝𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐮𝐬.
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.