𝕊𝕦𝕟'𝕤 ℙ𝕆𝕍
𝕀 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕔𝕦𝕣𝕖𝕝𝕕 𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕥𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪. 𝕀 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕗𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕕. ℍ𝕖 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕚𝕟 𝕒 𝕘𝕣𝕠𝕒𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕥 𝕦𝕡 𝕨𝕖𝕒𝕜𝕝𝕪. "𝕄𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕪." 𝕀 𝕘𝕣𝕖𝕖𝕥 𝕒𝕤 𝕀 𝕡𝕚𝕔𝕜 𝕙𝕚𝕞 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕟𝕦𝕫𝕫𝕖𝕝𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕟𝕖𝕔𝕜. "𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠..." 𝕀 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖. "ℂ𝕒𝕟 𝕀 𝕡𝕒𝕥𝕔𝕙 𝕦𝕡 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕟𝕕𝕤 𝕟𝕠𝕨?" ℍ𝕖 𝕟𝕠𝕕𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕓. 𝕊𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕘𝕖𝕟𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕚𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕓 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕨𝕒𝕣𝕞 𝕨𝕒𝕥𝕖𝕣. ℍ𝕖𝕝𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕘𝕖𝕥 𝕔𝕝𝕖𝕒𝕟 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕨𝕖𝕒𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕕𝕚𝕤𝕒𝕗𝕖𝕔𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕚𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕠𝕟 𝕄𝕠𝕠𝕟'𝕤 𝕟𝕖𝕔𝕜. 𝕀 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕒𝕕𝕕 𝕒 𝕓𝕒𝕟𝕕𝕒𝕘𝕖 𝕥𝕠 𝕚𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕠𝕠𝕟'𝕤 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪. 𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕀 𝕕𝕣𝕪 𝕙𝕚𝕞 𝕠𝕗𝕗 𝕒𝕟𝕕 𝕡𝕚𝕔𝕜 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕦𝕡 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕝𝕖𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕖𝕞𝕓𝕣𝕒𝕔𝕖. "𝕎𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕡𝕒𝕣𝕖 𝕔𝕝𝕠𝕥𝕙𝕖𝕤 𝕒𝕥?" "𝐌𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐝." 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕞𝕦𝕞𝕓𝕝𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕔𝕙𝕖𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕀 𝕓𝕖𝕘𝕒𝕟 𝕥𝕠 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖. "𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪'𝕤 𝕠𝕣 𝔽𝕣𝕖𝕕𝕕𝕪'𝕤 𝕣𝕠𝕠𝕞?" "𝐈 𝐝𝐢𝐝... 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐬𝐨... 𝐲𝐞𝐚𝐡." 𝕀 𝕟𝕠𝕕𝕕𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠𝕥 𝕚𝕟 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕡𝕠𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕙𝕚𝕞 𝕘𝕖𝕥 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕊𝕦𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕖𝕕 𝕡𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕕𝕤 𝕘𝕠𝕥 𝕙𝕚𝕞, 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕙𝕚𝕣𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕠𝕕𝕕𝕚𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕥𝕠𝕠 𝕗𝕚𝕞𝕒𝕚𝕝𝕖𝕣. 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕒𝕗𝕗 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕦𝕥𝕖 𝕖𝕟𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕞𝕚𝕟𝕖. "𝕋𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕕𝕕𝕠𝕤 𝕞𝕦𝕤𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕝𝕖𝕟 𝕚𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦." 𝕀 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖 𝕒𝕤 𝕀 𝕤𝕝𝕚𝕕𝕖 𝕚𝕥 𝕠𝕟 𝕙𝕚𝕞. ℍ𝕚𝕞 𝕙𝕦𝕘𝕘𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕒𝕓𝕣𝕚𝕔 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕟𝕚𝕗𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕥 𝕥𝕚𝕘𝕙𝕥𝕝𝕪 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤. "𝔼𝕟𝕛𝕠𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕤𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕪?" "𝐌𝐡𝐦." 𝕀 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕔𝕙𝕖𝕖𝕜. "𝕊𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕟𝕒 𝕕𝕠? 𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕤 𝕟𝕠 𝕨𝕠𝕣𝕜 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕝𝕝." "𝐇𝐦. 𝐍𝐨 𝐛𝐚𝐫. 𝐌𝐨𝐯𝐢𝐞." 𝕀 𝕟𝕠𝕕. (𝕄𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕪 𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕣." "𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐮𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫." 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕦𝕣𝕡𝕣𝕚𝕤𝕖𝕕. "𝕐𝕠𝕦 𝕤𝕦𝕣𝕖? ℕ𝕠𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪? 𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕐𝕠𝕦?" 𝕀 𝕒𝕤𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕟𝕠𝕕𝕤. 𝕀 𝕤𝕙𝕣𝕦𝕘. "𝔸𝕝𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥." 𝕀 𝕝𝕚𝕗𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕦𝕡. "𝕃𝕖𝕥'𝕤 𝕒𝕥 𝕝𝕖𝕒𝕤𝕥 𝕘𝕖𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕒 𝕨𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕔𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥." "𝐅𝐢𝐢𝐧𝐧𝐞𝐞.." 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕘𝕣𝕠𝕒𝕟𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖𝕕. "𝕋𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕓𝕠𝕪." 𝕀 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕝𝕦𝕤𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕓𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕥𝕠 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕖𝕣𝕧𝕚𝕔𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕟𝕖𝕨 𝕨𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕔𝕙𝕒𝕚𝕣. ℙ𝕝𝕒𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕚𝕥 𝕒𝕤 𝕀 𝕨𝕙𝕖𝕖𝕝 𝕙𝕚𝕞 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕪𝕔𝕒𝕣𝕖. 𝔼𝕟𝕥𝕖𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪 𝕠𝕟 𝕞𝕖 𝕒𝕤 𝕨𝕖 𝕝𝕒𝕚𝕕 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕝𝕠𝕠𝕣 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕤𝕟'𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕤𝕖𝕒𝕥𝕤 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕒 𝕓𝕖𝕟𝕔𝕙. 𝔸 𝕞𝕠𝕧𝕚𝕖 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕡𝕝𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕖𝕝𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕜𝕖𝕡𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖. 𝔸𝕗𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕜𝕖𝕡𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕒𝕤 𝕀 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪. "ℍ𝕦𝕟𝕟𝕪? 𝕎𝕒𝕜𝕖𝕪 𝕨𝕒𝕜𝕖𝕪. 𝕌𝕟𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕣𝕖𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠𝕥 𝕤𝕖𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕧𝕚𝕖 𝕒𝕟𝕪𝕞𝕠𝕣𝕖." 𝕀 𝕒𝕤𝕜 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕤 𝕒𝕥 𝕞𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕪𝕒𝕨𝕟. "𝐍𝐨, 𝐧𝐨. 𝐈'𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡." 𝔸𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡. 𝕀 𝕔𝕙𝕦𝕔𝕜𝕝𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕗𝕥 𝕙𝕚𝕞 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕒𝕣𝕞𝕤 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕝𝕖𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕠𝕦𝕣 𝕣𝕠𝕠𝕞. 𝕃𝕒𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕞 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕜𝕚𝕤𝕤 𝕙𝕚𝕞 𝕤𝕠𝕗𝕥𝕝𝕪. ℍ𝕖 𝕨𝕠𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕪𝕒𝕨𝕟. "𝐌𝐧... 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞? 𝐰𝐡𝐚𝐭?" ℍ𝕖 𝕪𝕒𝕨𝕟𝕖𝕕 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤 𝕒𝕤 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕥𝕚𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕠𝕗𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕔𝕦𝕣𝕝𝕖𝕕 𝕦𝕠 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕞. ℍ𝕖 𝕤𝕟𝕦𝕘𝕘𝕜𝕜𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜. "𝐎𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭." ℍ𝕖 𝕪𝕒𝕨𝕟𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕙𝕖 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕠 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕗𝕖𝕝𝕝 𝕒𝕤𝕝𝕖𝕖𝕠 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣.
Don't worry I didn't forget about you guys.
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.