Earth's birthday! #27

50 1 0
                                    

𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐞𝐞𝐛 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞. 𝐍𝐨𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐝.

𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐭𝐞𝐱𝐭

Bᴏɴɴɪᴇ: Gᴇᴛ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʀᴏᴏᴍ. Sᴜɴ ᴡᴀɴᴛs ᴛᴏ ᴄᴇʟᴇᴀʙʀᴀᴛᴇ ᴛʜᴇ Eᴀʀᴛʜ's ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ.

𝐌𝐨𝐨𝐧: 𝐓𝐡𝐞 𝐄𝐚𝐫𝐭𝐡 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲?

Bᴏɴɴɪᴇ: Jᴜsᴛ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ʙᴇ ᴏᴜᴛ ʙᴏᴅʏ ɢᴀᴜʀᴅ.

𝐌𝐨𝐨𝐧: 𝐂𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐫.

𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐲𝐚𝐰𝐧. (𝐀 𝐄𝐚𝐭𝐡 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲? 𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐟 𝐢𝐭.) 𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐒𝐮𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 '𝐫𝐨𝐨𝐦' 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐬 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞. 𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐒𝐮𝐧 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞. "ℍ𝕖𝕪 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕪! 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕦𝕤 𝕕𝕖𝕔𝕖𝕣𝕒𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕒𝕪𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝔼𝕒𝕣𝕥𝕙'𝕤 𝕓𝕣𝕚𝕥𝕙𝕕𝕒𝕪 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪!" 𝐈 𝐧𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐦𝐞. 𝐋𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝. "𝐂-𝐜𝐚𝐧 𝐈 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐲𝐨𝐮?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. "I'ᴍ... sᴏʀʀʏ. I ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴍᴇᴀɴ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ғʟᴀsʜʙᴀᴄᴋs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄʀᴇᴇᴘ ᴡʜᴇɴ I ᴅɪᴅ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜғғ ᴛᴏ ʏᴏᴜ..." 𝐈 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞. (𝐑𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲?! 𝐏𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐒𝐮𝐧!? 𝐖𝐡𝐲 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚! 𝐂𝐚𝐥𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧.) 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦, 𝐧𝐨𝐭 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫. "𝐅-𝐟𝐢𝐧𝐞. 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮... 𝐍𝐨𝐰 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡. 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐠𝐨𝐝'𝐬 𝐬𝐚𝐤𝐞." 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞. 𝐈 𝐦𝐨𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐟𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐧𝐠 '𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐁𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲 𝐄𝐚𝐫𝐭𝐡!' 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐞𝐚𝐫𝐭𝐡 𝐩𝐢𝐧𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐫𝐞. 𝐒𝐮𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚 𝐦𝐚𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐚𝐫𝐭𝐡 𝐚𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐨 𝐒𝐮𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐭𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐮𝐫𝐬𝐭𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐭 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐩𝐚𝐫𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐛𝐚𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐒𝐮𝐧. 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐧𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐬𝐦𝐨𝐨𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐒𝐮𝐧'𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐬𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞. 𝐈 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐲. 𝐄𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐒𝐮𝐧. 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐛𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐨𝐧 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐈 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐈 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲. "𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨... 𝐠𝐨." 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐛𝐚𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐚𝐦𝐫𝐨𝐜𝐤𝐬 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐄𝐚𝐫𝐭𝐡. (𝐈𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐄𝐚𝐫𝐭𝐡...) 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐞𝐥𝐬 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞. F: What you doing? "𝐌𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭." M: You know the pizzeria is closes right? "𝐖𝐡𝐚𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐝𝐞𝐜𝐨𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬!?" F: For us. We are going to go outside. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡. "𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲?" M: Mhm! Turns out you were right. I healed over night. How long did it take for you to figure this out? 𝐈 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠. "𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐛𝐞𝐫." 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐧𝐨𝐝. F: You should clock out and get dressed! "𝐘𝐞𝐚𝐡. 𝐒𝐮𝐫𝐞." 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐨𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭. 𝐈 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐠𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐞𝐛.

SunxMoon Where stories live. Discover now