comfort #21

53 0 0
                                    


𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐚 𝐠𝐚𝐬𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐞. 𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝. 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐮𝐫𝐥 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐮𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲. "𝐖𝐡𝐚𝐭?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞. "𝕐𝕠𝕦 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕄𝕠𝕟𝕥𝕪?!" "𝐖𝐡𝐚-... 𝐍𝐨!" 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲. 𝐁𝐮𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐦𝐞. 𝐇𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐢𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐩 𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐦𝐛𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐩𝐫𝐫𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐜𝐮𝐫𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤. "𝕊𝕦𝕣𝕖~" 𝐒𝐮𝐧𝐧𝐲 𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝, 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐫𝐞𝐬𝐞𝐝."𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐝𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲, 𝐒𝐮𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐟𝐢𝐫𝐦𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝. "𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪." 𝐈 𝐡𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐬. "𝔹𝕦𝕥, 𝕒𝕟𝕪𝕨𝕒𝕪𝕤. 𝔸𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕠𝕜𝕒𝕪 𝕄𝕠𝕠𝕟𝕕𝕣𝕠𝕡?" 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐮𝐩𝐬𝐞𝐭𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. (𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞.) "𝐈... 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰." 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐜𝐭𝐢𝐯𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐩𝐞𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐦𝐲𝐬𝐥𝐞𝐟 𝐝𝐨𝐰𝐧. "𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕒𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨? ℍ𝕠𝕨 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕠𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨?" "𝐁𝐞 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭. 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐫𝐞? 𝐃𝐢𝐝... 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐫𝐞?" 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧. "𝕆𝕗 𝕔𝕠𝕦𝕣𝕤𝕖 𝕀 𝕔𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕄𝕠𝕠𝕟!" 𝐒𝐮𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐥𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐯𝐞𝐥. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲. "𝔹𝕦𝕥 𝕀 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕. 𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕠𝕥 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕠𝕜𝕒𝕪 𝕠𝕣 𝕟𝕠𝕥?" "𝐈𝐭 𝐝𝐞𝐩𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 '𝐨𝐤𝐚𝐲' 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫." 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬. "𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕕𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕞𝕖𝕒𝕟 '𝕥𝕪𝕡𝕖 𝕠𝕗 𝕠𝕜𝕒𝕪'? 𝕎𝕙𝕒𝕥 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 '𝕠𝕜𝕒𝕪𝕤' 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕓𝕖?" "𝐀 𝐥𝐢𝐞. 𝐁𝐮𝐭... 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭. 𝐏𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥?" "𝕀 𝕘𝕦𝕖𝕤𝕤 𝕓𝕠𝕥𝕙." "𝐏𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥... 𝐈'𝐦 𝐡𝐮𝐫𝐭. 𝐀𝐥𝐨𝐭. 𝐁𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐠𝐮𝐲 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐨𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐖𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝... 𝐯𝐮𝐥𝐧𝐚𝐫𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭." "𝕎𝕙𝕒𝕥..." 𝐒𝐮𝐧'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝. 𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐤𝐞𝐩𝐭... 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠. . . "𝐀𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲... 𝐕𝐮𝐥𝐧𝐚𝐫𝐛𝐥𝐞, 𝐡𝐮𝐫𝐭, 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐥𝐞𝐬𝐬, 𝐰𝐞𝐚𝐤, 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬, 𝐚 𝐭𝐨𝐲, 𝐚 𝐭𝐨𝐨𝐥, 𝐚𝐧 𝐨𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐫𝐤 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠..." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐩𝐫𝐢𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐈 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢𝐭 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐰𝐢𝐩𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐫. (𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠? 𝐀𝐦 𝐈?) 𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐫𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐰𝐧𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐮𝐧 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬. "𝐄𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬." 𝐈 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐰. 𝐒𝐮𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐢𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐜𝐤𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐚𝐝 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. "𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕝𝕝 𝕗𝕠𝕣𝕔𝕖𝕕? 𝕀 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥... 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕥 𝕜𝕚𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘... 𝕀𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕙𝕪 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕣𝕒𝕟𝕜 𝕒 𝕝𝕠𝕥?" 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲. 𝐀𝐬 𝐢𝐟 𝐈'𝐦 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭. (𝐒𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐈 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐥𝐚𝐛𝐫𝐚𝐭𝐞?) "𝐈... 𝐧𝐨. 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭... 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞𝐥𝐥... 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭." (𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐞𝐟𝐢𝐧𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐧𝐤 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐍𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐚𝐭. 𝐍𝐨𝐩𝐞, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥.) "𝐈 𝐣𝐮s𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞. 𝐒𝐨 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐛𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐥𝐲." "𝕆𝕙... 𝕀'𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕕𝕖𝕒𝕣." "𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐢𝐭. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲... 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐭𝐚𝐢𝐥 𝐬𝐰𝐨𝐨𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐢𝐭'𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐥𝐚𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐲𝐚𝐰𝐧. M: I'm shocked. I haven't slept that good in awhile. 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞. 𝐑𝐮𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐮𝐧. M: Oh. Is that why you woke me up Moon man? 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐯𝐢𝐨𝐝𝐞 𝐞𝐲𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐧𝐜𝐭. M: Hey, Sundrop. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤. (𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐌𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬. 𝐁𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈'𝐯𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤. 𝐈 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠.) "𝐖𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠." 𝐈 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩. 𝐀𝐭 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐡𝐨𝐰 𝐰𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐮𝐦𝐛 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐈 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐧𝐮𝐦𝐛 𝐥𝐞𝐠𝐬. 𝐀𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐨𝐰 𝐬𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐀 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐡𝐮𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭 𝐞𝐬𝐜𝐚𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐈 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝. 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐞𝐚𝐤 𝐚𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭 𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞𝐫𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐭𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝. 𝐀 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐠𝐫𝐮𝐧𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐡𝐢𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲'𝐬 𝐚𝐫𝐦. (𝐖𝐡𝐚?) 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐨𝐮𝐭 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐬 𝐢𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐝𝐢𝐝. M: Knew it. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝. "𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐠𝐚𝐭𝐞𝐫." 𝐇𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐫𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐦𝐞𝐥𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐫𝐢𝐞𝐫. M: Where to Moon man? "𝐔𝐦." 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤. (𝐍𝐨𝐭 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐁𝐨𝐰𝐥. 𝐍𝐨𝐭 𝐄𝐥 𝐂𝐡𝐢𝐩𝐬. 𝐈'𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐜𝐨𝐡𝐨𝐥 𝐬𝐡𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐚𝐭. 𝐍𝐨𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐎𝐡 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬!) "𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲?" M: Yeah? "𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞?" 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐮𝐟𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝. "𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭 𝐢𝐬 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞." M: Easy enough. 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐒𝐮𝐧 𝐬𝐩𝐨𝐤𝐞. "ℍ𝕒𝕧𝕖 𝕗𝕦𝕟... (𝕀 𝕘𝕦𝕖𝕤𝕤...)" M: You too. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐲. "𝐉𝐮𝐦𝐩." 𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐦𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐡𝐢𝐦 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐣𝐮𝐦𝐩. M: Gladly. Get ready Moon man. 𝐇𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐦𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐨𝐟 𝐢𝐭. 𝐋𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐜𝐭𝐢𝐯𝐥𝐲. 𝐇𝐞 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐦𝐞. 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐜𝐤 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬. M: Alright. Enough of the cute faces. Let's get these shifts over with. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐰𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭.

SunxMoon Where stories live. Discover now