𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕
𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐨𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐲𝐚𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. (𝐒𝐨 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞? 𝐂𝐨𝐨𝐥.) 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐜𝐭𝐡. 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐈 𝐭𝐞𝐧𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐟𝐢𝐫𝐦 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐩 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫. "Sᴏ? Yᴏᴜ sᴀᴡ ᴜs ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʏᴏᴜ?" "𝐋𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐡... 𝐲𝐞𝐚𝐡." 𝐇𝐞 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦. "Dɪᴅ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ I ғᴏʀᴄᴇᴅ ʜɪᴍ?" 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐠𝐮𝐢𝐥𝐭𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞. "𝐈 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐦𝐞𝐝." 𝐇𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐦𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐦. "Dᴜʀɪɴɢ ᴄʟᴏsɪɴɢ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ɢᴏ ᴛᴏ ᴍʏ Bᴏᴡʟɪɴɢ Aʟʟʏ. Dᴏɴ'ᴛ ʜɪᴅᴇ." 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐠𝐨 𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭. 𝐈 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬.
After the 1st shift
𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐅𝐫𝐞𝐝𝐝𝐲 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐫 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞. 𝐈 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨. 𝐀𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬. 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐣𝐨𝐛 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩. 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐭𝐚𝐜𝐤𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐭𝐫𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐡𝐢𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐨𝐧𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐜𝐚𝐧𝐝𝐲𝐬. 𝐁𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐲𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨𝐨. "ᗰOOᑎᗪᖇOᑭ ᑕᗩᑎᗪYՏ!? ᗰOᖇᗴ ᒪIKᗴ ᗷOᑎᑎIᗴ ᗪᖇOᑭՏ TO Tᕼᗴ ᖴᒪOOᖇ ᑕᗩᑎᗪY!" 𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝. 𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐬𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞. "𝐇𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞!" 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞. 𝐑𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐯𝐞. (𝐎𝐡 𝐧𝐨...) 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐫𝐚𝐧. "𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡, 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡!" 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐚 𝐡𝐚𝐮𝐥𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐨𝐨. "𝐁𝐞𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐛𝐚𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮." 𝐈 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲. "ᗰOOᑎY!" 𝐈 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐝𝐬. 𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. "𝐈 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬." 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐚𝐜𝐡 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐮𝐫𝐫𝐲. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡~" 𝐈 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐒𝐮𝐧. 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐨𝐨𝐨𝐮𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐜𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦. "𝕀-𝕀 𝕦𝕞..." 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐩𝐮𝐬𝐡 𝐒𝐮𝐧 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐜𝐡 𝐚𝐰𝐚𝐲. "𝐈 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧~𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐫𝐨𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬." 𝐈 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧. "ᗯᕼY ᗪOᑎ'T YOᑌ ᒪIKᗴ ᗰOOᑎY?" 𝐒𝐮𝐧 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐞. "𝕀-.... 𝕀 𝕕𝕠... 𝕓𝕦𝕥... 𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖.... 𝕀'𝕞 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕝𝕪 𝕚𝕟 𝕒 𝕣𝕖𝕝𝕒𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤𝕙𝕚𝕡." 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝. "ᗷᖇᗴᗩK ᑌᑭ ᗯITᕼ ᕼIᗰ! ᕼᗴ ᗩᗷᑌՏᗴՏ YOᑌ!" 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐮𝐢𝐥𝐭𝐲. "𝐒𝐭𝐚𝐫𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬. 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐧𝐨𝐰-" "ᑎO! Տᑌᑎ ᗪᗴᖇՏᗴᖇᐯᗴՏ ᗷᗴTTᗴᖇ!" "𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨..." 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤. "𝐈 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐮𝐭... 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞 𝐒𝐮𝐧𝐧𝐲." "ᗯᗴ ᗪOᑎ'T!" "𝘐𝘧 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘉𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘣𝘭𝘦𝘮." 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐝. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐒𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲. 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐠𝐫𝐲𝐞𝐫. "𝐊𝐢𝐝𝐬-" "ᗷOᑎᑎIᗴ ՏᑌᑕKՏ! ᕼᗴ'Տ ᑌᘜᒪY! ᗩᗷᑌՏIᐯᗴ ᗩᑎᗪ-" "𝐊𝐈𝐃𝐒!" 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤. "𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐝𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐁𝐮𝐭 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟." "YᗴՏ ᗰOOᑎY..." "𝐍𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐝." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐧𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐝𝐚𝐲𝐜𝐚𝐫𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠. "𝘎𝘰 𝘰𝘯 𝘉𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦. 𝘓𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺." "𝐊𝐢𝐝𝐬 𝐲𝐩𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐤𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐨𝐨-" "𝘕𝘰. 𝘕𝘰. 𝘉𝘰𝘯𝘯𝘪𝘦. 𝘞𝘢𝘭𝘬." 𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐝. 𝐇𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝. "𝐘𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐒𝐮𝐧?" "𝕀'𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪... 𝕀 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕤𝕠 𝕞𝕦𝕔𝕙. 𝕀 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕚𝕞𝕖𝕤 𝕨𝕠𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕚𝕗 𝕚𝕥'𝕤 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕙𝕚𝕞." 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡. (𝐃𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧?) 𝐈 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐧 𝐚𝐫𝐦 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐡𝐢𝐦. "𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐚𝐟𝐞." 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐰𝐚𝐲. 𝐈 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐭𝐨 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐬. (𝐈 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐮𝐧...) 𝐈 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐮𝐧. (𝐇𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧...)
YOU ARE READING
SunxMoon
FanfictionCan't have smut, but I will try my best to get as close as can. Oh,and will have lots of sexual harassment notice.