National Rape day?! #29

91 2 1
                                    

Warning. Rape. But atleast read the last part.

𝐌𝐨𝐨𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐞𝐦𝐩𝐭𝐲. 𝐈 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 7 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠. 𝐊𝐢𝐝𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐲 𝐧𝐨𝐰. 𝐈 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐮𝐧 𝐚𝐬 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐫𝐲𝐬. "𝐇𝐞𝐲! 𝐄𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡!" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐒𝐮𝐧. "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥?!" 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐩 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞. "Iᴛ's Nᴀᴛɪᴏɴᴀʟ Rᴀᴘᴇ ᴅᴀʏ!~" 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐚𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐞. "𝐍-𝐧𝐨... 𝐧𝐨... 𝐆-𝐠𝐞𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐲!" 𝐈 𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐦. "I ᴄᴏᴍᴍᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴛᴏ sᴛᴀʏ!" 𝐈 𝐧𝐨𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝. "𝐖𝐡𝐚𝐭?" 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝. "Nᴏ ᴏɴᴇ ᴄᴏᴍᴇs ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘɪᴢᴢᴀ ᴘʟᴇx ᴏɴ ᴛʜɪs ᴅᴀʏ! Mᴇɴᴀɪɴɢ ᴍᴏʀᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴛᴏ ʀᴀᴘᴇ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴀɴɪᴍᴀᴛʀᴏɴɪᴄs!" 𝐈 𝐠𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐛𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐒𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐲𝐦𝐩𝐚𝐭𝐡𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐈 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐠𝐚𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. 𝐓𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐚𝐤𝐞𝐧. "Oʜ Cᴏᴍᴇ ᴏɴ. Iᴛ ᴡᴏɴ'ᴛ ʙᴇ ᴛʜᴀғ ʙᴀᴅ." "𝕄-𝕄𝕠𝕠𝕟. ℍ𝕖𝕪. 𝕃𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕥 𝕞𝕖." 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐒𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐰𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐚𝐥𝐥. 𝐖𝐡𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫. "𝐍-𝐧𝐨. 𝐍𝐨. 𝐍𝐨." 𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭 𝐚𝐬 𝐁𝐨𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐦 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫. "Tᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴏғғ ᴀʟʟ ᴏғ ɪᴛ." 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐟𝐞𝐚𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐭𝐬 𝐦𝐞 𝐠𝐨. 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬. "Sᴏ ᴏʙɪᴅᴇɴᴛ. Mᴀʏʙᴇ I'ʟʟ ɢᴏ ɢᴇɴᴛʟᴇ ᴏɴ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ᴏɴᴄᴇ. Bᴜᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇɢ." 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐩𝐞. "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐛𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞!" 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐇𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬. "𝕌𝕞... 𝕎𝕙𝕒𝕥?" "Yᴏᴜ ᴛᴏᴏ. Uɴᴅʀᴇss." "𝔹𝕠𝕟𝕟𝕚𝕖 𝕀-..." "𝐒𝐮𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐨 𝐢𝐭. 𝐓𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐞." "𝕄𝕠𝕠𝕟?" "UNDRESS DAMN IT!" "𝕆-𝕠𝕜𝕒𝕪!... 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖..."

SunxMoon Where stories live. Discover now