Detta har hänt
Jag gick in i rummet och där satt killarna och kollade på mig.
- Boys this is Peg Lundberg and she's the one Harry is gonna "date". Sa Malin .
- hi I'm Louis that is Harry, Niall and Liam. Sa han glatt.
- Hii i'm Peg, nice to Meet you! Sa jag utan att försöka låta upprörd..***************************
Pegs pov.
Nu har jag suttit här i nästan 45 minuter och pratat med killarna. Eller inte med Harry då. Han verkar vara lite borta och irriterad, så jag har inte pratat med han.
-Harry you have to talk with her. Sa Liam snällt.
- I don't want to and i don't have to. Svarade Harry irriterat.
- Yes you must do that svarade Paul.
- And talk about what? Frågade Harry irriterat.
- Well don't you think you need to get to know each other? Svarade Paul.
- Let's go boys, we'll go to the car and wait there, And Harry you're staying here to talk with Peg. Sa Paul denna gång.
där försvann Paul, killarna och Malin ut ur rummet där mötet hade varit.
Då var det bara jag och Harry, vad ska jag säga? Frågar jag mig själv.
Jag väntar ungefär 2 minuter och sedan bryter jag tystnaden och säger:- So, I guess we need to get to know each other, so do you wanna play a game? it's called 20 questions. Frågade jag.
- emh, sure svarade Harry, han verkade ha lugnat ner sig själv.
- I'm gonna start, how old are you? 19 maybe? Frågade jag.
- i'm 21?? Svarade Harry men han lät irriterad igen.
- Sorry thought you we're in my age. Somebody said that you are that. But i guess he had wrong. Svarade jag försiktigt
Harrys Pov
- I don't wanna play this game now can't we just go to the boys? Frågade jag irriterat
- Oh, sorry sure, just gonna go and get my bag sa Peg med en tyst röst.
Sedan gick hon iväg och jag följde efter och väntade utanför rummet där väskan tydligen var.
3 minuter senare kom Peg .
Hon ser lite upprörd ut.Jag och Peg går ut på parkeringen och där kommer en range Rover som vi gick in i.
Phu tur att det inte var några fans eller paparazzis här annars skulle det varit jobbigt. Tänkte jag för mig själv.
Pegs pov
Gud vad har jag gett mig in på.. Jag skulle inte börjat jobba här.. Tänkte jag för mig själv.
- So Peg what are you doing on your spare time? Frågade Liam nyfiket.
- well you mean besides being someones fake girlfriend? Frågade jag tillbaka med en ironisk röst.
Jag hörde alla killar skratta lite smått men Harry bara kollade på mig med nästan en "bitch blick"
- okey sorry I shouldn't have said that, that was inappropriate. Sa jag direkt efter jag såg blicken Harry gav.
- Well i play soccer and I like to dance and sing and some more stuff.
Svarade jag.- You like soccer? We all have to play sometime. Killarna instämde. Förutom Harry då. It's not that many girls that play soccer right? Frågade liam med en intressant röst.
- it's VERY popular in Sweden, there is a lot of girls that is playing soccer.
- It is? It's not very popular for girls to play in UK. Svarade Liam.
Just då avbröt Paul konversationen och sade att vi var framme på Arlanda ( vet dock inte om Arlanda är i Stockholm 😂)
Och sa att Harry och jag skulle hålla varandra i handen när vi gick till planet.
Det var inte jätte mycket fans där för jag tror inte de flesta visste att de var i Sverige eller att de skulle åka hem, fast för säkerhetens skull skulle vi hålla i varandras händer.Harry kollade bort och drog fram hans hand utan att säga att jag skulle ta tag i handen men jag förstod att jag skulle ta tag i handen och det gjorde jag och då gick vi mot planet.
Precis innan jag steg in i deras private jet vände jag mig om i trappan och kollade runt för att jag antaglien inte skulle få se Sverige på ett tag.
- Hej då Sverige sa jag tyst för mig själv och gick in i planet och sedan satte mig brevid liam och louis och sedan far vi mot London.
**************
Så! Andra kapitlet, de e fortfarande rörigt jag vet men har inget att göra så tänkte bara pröva mig framåt!! Xx
أنت تقرأ
Fake it with Harry Styles
أدب الهواةPeg Lundberg kastas in i ett fake förhållande med the one and only Harry Styles