6

443 8 0
                                    

Det va då jag tog tag i hennes nacke och kysste henne lätt på munnen, utan en förvarning.
( omg jag tycker det är as pinsamt å göra såna scener men skit i de😂💕)
De vart lite akward efter det.
Några fans hade sett det så det verkar funka.
Sen gick vi hand i hand in mot arenan

****************************

Pegs pov

Nu är vi backstage och killarna väntar på att gå upp på scenen, jag är fortfarande lite chokad över att han bara kysste mig så där, men standard killar i guess.

Jag har träffat Lou idag, deras stylist hon känner Harry och hans familj men jag tror inte hon vet om att vi inte är ihop. Men hon var jätte bra på styling och gav några tips om det.

- so Peg how's it to be in uk now?
Frågade louis som stod och väntade på att få håret fixat.

- well i don't know, it's great to be in another country but i really miss My family. Sa jag lite sorgset.

- well you kinda got a new family here sa louis tillbaka och blinka med ena ögat.

Harry stod och pratade med niall och samtidigt så man att han kollade ner på mig och himlade med ögonen.
Jag menar blir han så "irriterad" av just min närhet? Jag som inte tyckte han var så dum nu, men det ändrade sig snabbt, jag hatar verkligen när någon kollar på mig så, jag är rätt så ärlig av mig, när jag känner för det så jag kan nästan gå fram och säga vad jag tycker om det. Aja tänker inte bry mig mer så jag fortsätter prata med louis.

- boys it's time to go the stage sa paul med en stressad röst.

Då sa killarna hejdå och alla sa lycka till.

15 minuter senare...

Do you Wanna watch the boys? Frågade Lou.

- yea Sure. Sa jag med ett litet leende på läpparna, fråga mig inte varför.

Harrys pov

Under midnight memories såg jag att Peg och Lou stod och kollade på oss vid sidan av scenen. Jag har ingen aning om varför jag inte gillar henne, kanske för att jag är tvungen att vara med henne i ett år. Fast jag borde inte vara arg på henne.

Liam väckte mig ur tanken och sprutade med en vattenpistol på mitt ansikte och sedan fortsatte vi med låten.

1 och en halv timme senare....

Pegs pov.

Nu var konserten färdig och killarna pratade om de roligaste händelserna på konserten.

- sorry guys i think me and Peg shoul go Home now. Sa harry och kollade på mig.

Jag sa hejdå till de andra killarna och Lou och de andra jag pratat med.

När vi kom ut så var det typ alla fans som var på konserten som stod de alla runt bilen och långt fram mot oss i en stor hög, då menar jag stor.
Harry tog tag i min hand.

Killarnas livvakter ️ fick hjälpa oss till bilen. Jag blev lite rädd av den stora folkmängden. När vi gick mor bilen fick jag flera kommentarer av fansen:
Vem är hon?! Är ni i hop?! Hon är ju ful, osv. Man bara känner att självförtroendet sjunker när man hör att man är ful.

Nu satt vi i bilen igen och hade varit där i några minuter.

- so are you a fan of the band? Sa Harry och bröt tystnaden.

- I'm not a fan but i've heard some of your music. Svarade jag och kollade mot Harry och han kollade tillbaka.

- okay. Any favorite song? Svarade Harry och kollade på vägen för han körde.

- i think little things, girl almighty and 18 and clouds are great svarade jag snabbt. Gud de måste låtit som jag var ett fan av dom, vilket jag inte är.

- haha okay mine is girl almighty and midnight memories. Svarade Harry.

Sen fortsatte vi bara prata om livet och vad som händer. Sen berättade vi lite om våra familjer och normal stuff. Det var inte så farligt tänkte jag.

Tiden gick fort och vi var hemma hos Harry igen. Klockan var rätt så mycket och både Harry och jag var trötta och gick in på våra rum.

På mitt rum tvättade jag av ansiktet och tog på mig pjamas och lade mig i sängen och kollade igenom olika sociala medier. På twitter hade det redan blivit en trend om Harry och mig. Dock vet fansen inte vad jag heter än vilket är skönt. Efter 30 minuter så somnade jag...

*************************

Jag vill börja med att säga förlåt för att jag inte har lagt ut något kapitel, jag har haft fullt upp med saker hemma osv. Kapitlet är inte bra men lägger ändå ut det! Och jag vill säga tack till alla som läser och jag har fått typ 4 stjärnor!!!!! Tack tack tack!!!!!!💕💕❤️❤️❤️jag är jätte glad nu! Trodde seriöst ingen skulle läsa den! Vet att den fortfarande är rörig å de men i'm new at this!😂😘 synes o höres snart!! Xx❤️

Fake it with Harry StylesWhere stories live. Discover now