- Thanks sa Harry.
- goodnight, Harry. Sa jag tillbaka.
Efter det gick jag och lade mig ner i sängen och somnade direkt.
***********************
Harrys pov.
Jag vaknade med världens baksmälla och jag bara låg i sängen, det ända jag kommer i håg är när Peg hjälpte mig. Hon är nog ändå inte så dum trots allt.
Jag kollade på klockan som var 11.45.
Shit, de var då jag kom på att jag och killarna hade en konsert i o2 arenan i kväll, och vi skulle repa där vid 1 och Peg skulle följa med.Jag gick ner till köket och såg att Peg satt och åt frukost.
- good morning sa jag till Peg.
- morning sa hon glatt tillbaka.
Peg verkar alltid vara glad.
- So we're gonna go the O2 arena today because we got a concert. Sa jag
- okay, when are we leaving?
Frågade Peg.- in 40 minutes. Svarade jag tillbaka.
- Why didn't you said that before? I takes a lot of time to get ready. Sa Peg hysteriskt.
- sorry, you don't have to get ready? Sa jag med ett flin i rösten.
- well i'm a girl, i always have to? Sa Peg tillbaka.
Pegs pov
Jag sprang upp och tog på mig en klänning och sminkade mig lite lätt och tog en väska och skor som också fanns i wicen. ( sakerna på bilden, i början💕)
Sedan sprang jag ner till Harry igen.
- Girl that took like 10 minutes sa han med en klagande röst med ett flin på läpparna.
- well, as i said, i'm a girl. Sa jag tillbaka retsamt och skratta, Harry är väll inte så dum.
- well come one, we need to go. Sa han och började gå och jag följde efter och satte oss i bilen.
Efter vi hade åkt ett tag så bröt Harry tystnaden.
- well how does it well to kiss the one and only Harry styles?
- well i don't Know i Hope you are a good kisser i guess. Sa jag och skrattade och putade på läpparna.
Harry bara skratta.
- But seriously when are you telling the "press" we are in a " relationship" frågade jag
- well i think they need to get that themselves. Sa han.
- are we Just holding hands today? Frågade jag och kollade ut mot vägen.
- i don't Know, i think so. Svarade han.
Efter det satte han på radion och låten cool for the summer. Jag tror den är ny av demo lovato.
Harrys pov.
Efter låten så ringde min mobil.
Det var Simon.S - how is it with you and Peg?
H - i think we are getting along with each other.
S - well me and Malin talked today and we think you should kiss before you are getting out of the car. Cause you are in the car right?
H- kiss?! Okay.. Yes we are in the car.
S- good Then. Sa han och la på luren.- Simon just called and Said we need to kiss before we're getting out from the car.
- Pft, kiss?! Sa Peg och nästan skrek chokat.
- well we kind of have to. Sa jag.
Efter det vart det tyst och jag drog upp på parkeringen till 02 arena det var några fans där.
- well, this is going to be akward sa jag och vände mig mot Peg.
- omg i Know, we just have to do it. Sa hon.
Det va då jag tog tag i hennes nacke och kysste henne lätt på munnen, utan en förvarning.
( omg jag tycker det är as pinsamt å göra såna scener men skit i de😂💕)
De vart lite akward efter det.
Några fans hade sett det så det verkar funka.
Sen gick vi hand i hand in mot arenan..************************
Hejsan på er alla!💕jag har "plockat" Hö hela dagen idag, det är därför Jag it lagt ut något men slängde ihop lite nu, blev inte nöjd, men vad tycker ni? 👇🏼👇🏼skriv i kommentarerna, snälla👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼-❤️💕xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fake it with Harry Styles
FanficPeg Lundberg kastas in i ett fake förhållande med the one and only Harry Styles