När han var färdig vände han huvudet åt mig och vi var bara några centimeter ifrån varandra. Vi bara satt där och kollade in i varandras ögon i ungefär 20 sekunder. Man kände att det blev lite akward så jag flyttade mig ett steg åt Sidan.....
***********************
Pegs pov.
Några timmar senare..
Nu är det bara 2 timmar kvar tills vi ska på våran dejt, så jag gick in i duschen och rensade alla mina tankar, men det enda jag tänkte på var att jag och Harry bara kollade in i varandras ögon jätte länge, jag har väl inte börjat få känslor för Harry eller?? Nej jag kan inte det, det får inte hända ju? Men jag undrar vad han tycker om mig?
20 minuter senare..
Nu har jag duschat färdigt och jag ska välja vad jag ska ha på mig, jag har ingen aning om det kan man ju säga men jag börjar kolla runt i garderoben ( kläderna och allt på bilden.) och hittar en svart klänning och så kollade jag i hyllan där alla skor var och hittade ett par röda skor, rött är ju alltid lite romantiskt. Sen tog jag en guldig ring. Sen satte jag mig vid smink bordet och fönade håret och lockade det i stora lockar och sedan borstade ut det lite, efter det satte jag upp håret i en toffs.
Sen kom jag till sminket, vilket jag ville ha naturligt så jag tog några bruna ögonskuggs nyanser till ögonen, och sedan countorerade jag kinderna och tog lite rosa läppglans och till sist lite mascara.Harrys pov.
- Peg, it's time to go. Skrek jag från nedervåningen.
- Okay. Skrek hon till svars.
Jag väntade fem minuter och hon kom ner från trappan, hon var verkligen vacker, ( föreställ er att hon typ går i slowmotion ner 😂) jag granskade henne från topp till tå, hon är verkligen vacker tänkte jag.
- ready,
love? Frågade jag och blinkade med ena ögat och skrattade samtidigt.- Sure, just gonna grab my purse. Sa hon glatt och gick och hämtade väskan.
Sen gick vi till bilen som skulle hämta oss, ingen av mig och Peg visste vart vi skulle, så vi blev lite nervösa men under tiden vi satt i bilen pratade vi om alla länder vi varit i, jag hade ju såklart varit i den flesta länder.
Efter 20 minuter så var vi framme vid stället, vid en väldigt fin resturang.
Man såg att det var rätt så många papparazis ute vid ingången, antar de hade följt efter oss. Jag tog tag i Pegs hand och gick ut ur bilen och in mot resturangen.Pegs PoV
När vi kom in i resturangen så möttes vi av någon från resturangen.
- Styles. Sa Harry för att de skulle visa oss bordet där vi skulle sitta.
Resturangen var otroligt fin, det bordet vi skulle ha hade bord runt om sig men det var inga som var där inne, men det fanns några rum brevid som de var bord i, konstigt att vi fick vara själva.
I taket så var det som ett tak av blommor som satt där, jätte fint.Jag satte mig på stolen och Harry var en gentleman och sköt in stolen.
Sen gick han och satte sig på sin stol.- So how is it here in London? Frågade Harry med Ett leende på läpparna.
- well i've only been her for 1 week or so, but I think it's great.
Svarade jagSen fick vi maten och den var jätte god.
Och vi bara pratade på.
YOU ARE READING
Fake it with Harry Styles
FanfictionPeg Lundberg kastas in i ett fake förhållande med the one and only Harry Styles